DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія »

Випуск 29 : [41] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 41
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Сучасний стан проблеми підліткової девіації у соціально-педагогічному контекстіСупрун, М. О.; Супрун, Д. М.
2015Психолого-педагогічні умови реалізації державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з тяжкими порушеннями мовленняСак, Т. В.
2015До проблеми дослідження емоційного інтелекту молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвиткуПилипенко, О. М.
2015Особливості перекодування учнями з вадами слуху молодших класів текстів арифметичних задач у наочні образиПєтухов, О. О.
2015До питання формування психологічної готовності педагогів масової школи до роботи в інклюзивному освітньому середовищіПанченко, Т. Л.
2015Психологічні особливості ставлення матерів до їхніх здорових дітей та дітей з обмеженими можливостямиОстровська, К. О.
2015Психосексуальний розвиток дітей з психофізичними особливостямиНайдьонова, Г. О.; Пахолок, Т. О.
2015Характеристика особистісного профілю старшого дошкільника з системними порушеннями мовленняМартиненко, І. В.
2015Динаміка поведінки у осіб з розладами аутизму підліткового та юнацького вікуЛипка, Н. В.
2015Психологічна корекція емоційних порушень у дітей молодшого шкільного віку засобами арт-терапії (у проективному ключі)Кротенко, В. І.; Стрілець, К. С.
2015Громадянська відповідальність як одна із основних детермінант особистісної зрілості у старшому юнацькому віціКотлярова, М. В.
2015Професійно-психологічна підготовка майбутніх рятувальників ДСНС УкраїниКоваль, І. С.
2015Результати впровадження технології корекційного впливу на емоційний розвиток учнів в освітніх середовищах з різними формами організації навчанняКоваленко, В. Є.
2015Особливості емоційних та поведінкових порушень у дітей та підлітків з дитячим церебральним паралічемДем'яненко, Б. Т.; Лавренчук, В. В.
2015Сучасні тенденції розвитку психотерапії емоційних та поведінкових порушень у дітей та підлітківДем'яненко, Б. Т.
2015Особливості становлення у студентів-сурдопедагогів дактильного та міміко-жестового мовленняГорлачов, О. С.
2015Мовленнєва тривожність дітей із тяжкими порушеннями мовлення як проблема теорії і практики корекційної освітиШеремет, М. К.; Базима, Н. В.; Мороз, О. В.
2015Методика дослідження стану розуміння складних синтаксичних конструкцій у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовленняШвалюк, Т. М.
2015Компетентностний підхід до питань взаємодії батьків з фахівцями в корекційній освіті дітей з полісистемними порушеннями розвиткуХворова, Г. М.
2015Основні вимоги до підбору наочно-дидактичного матеріалу при логопедичній роботі з дітьми раннього вікуХоменко, С. О.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 41