В даній статті на основі проведеного дослідження розглядається проблема розуміння тексту умов арифметичних
задач молодшими школярами з вадами слуху. Висновки вітчизняних науковців в сфері загальної та спеціальної психології свідчать про те, що мовлення і мислення розвиваються в тісному взаємному зв'язку, і своєрідність мовленнєвого розвитку внаслідок порушення слуху на ранніх етапах онтогенезу впливає на процес розуміння та засвоєння текстів. За допомогою методу вивчення письмових завдань висвітлені певні характерні особливості розуміння умов арифметичних задач глухими та слабочуючими учнями.
В данной статье на основе проведѐнного исследования рассматривается проблема понимания текста условия
арифметической задачи младшими школьниками с нарушениями слуха. Выводы отечественных учѐных в сфере общей и специальной психологии свидетельствуют о том, что речь и мышление развиваются в тесной взаимосвязи, и своеобразие речевого развития вследствии нарушения слуха на ранних этапах онтогенеза влияет на процесс понимания и усвоения текстов. С помощью метода изучения письменных заданий освещены некоторые характерные особенности понимания условий арифметических задач глухими и слабослышащими учениками.
This article based on the study addresses the problem of comprehension conditions arithmetic tasks younger students with
hearing impairments. Conclusions domestic scholars suggest that speech and thinking develop in close interconnection and
originality of language development because of hearing loss in the early stages of ontogeny affects the process of understanding
and mastering texts. The method of studying certain written assignments covered the characteristics of arithmetic problems
understanding the conditions deaf and hard of hearing students.