DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 29 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16485
Title: Особливості перекодування учнями з вадами слуху молодших класів текстів арифметичних задач у наочні образи
Authors: Пєтухов, О. О.
Keywords: діти з вадами слуху
молодший шкільний вік
арифметична задача
розвиток
розв'язання
мовлення
умова задачі
мислення
труднощі
дети с нарушениями слуха
младший школьный возраст
арифметическая задача
развитие
решение
речь
мышление
условие задачи
трудности
hearing impaired children
primary school age
arithmetic task
development
solving
speech
thinking
condition of task
difficulties
Issue Date: 2015
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Пєтухов, О. О. Особливості перекодування учнями з вадами слуху молодших класів текстів арифметичних задач у наочні образи / О. О. Пєтухов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 29. - С. 226-233.
Abstract: В даній статті на основі проведеного дослідження розглядається проблема розуміння тексту умов арифметичних задач молодшими школярами з вадами слуху. Висновки вітчизняних науковців в сфері загальної та спеціальної психології свідчать про те, що мовлення і мислення розвиваються в тісному взаємному зв'язку, і своєрідність мовленнєвого розвитку внаслідок порушення слуху на ранніх етапах онтогенезу впливає на процес розуміння та засвоєння текстів. За допомогою методу вивчення письмових завдань висвітлені певні характерні особливості розуміння умов арифметичних задач глухими та слабочуючими учнями.
В данной статье на основе проведѐнного исследования рассматривается проблема понимания текста условия арифметической задачи младшими школьниками с нарушениями слуха. Выводы отечественных учѐных в сфере общей и специальной психологии свидетельствуют о том, что речь и мышление развиваются в тесной взаимосвязи, и своеобразие речевого развития вследствии нарушения слуха на ранних этапах онтогенеза влияет на процесс понимания и усвоения текстов. С помощью метода изучения письменных заданий освещены некоторые характерные особенности понимания условий арифметических задач глухими и слабослышащими учениками.
This article based on the study addresses the problem of comprehension conditions arithmetic tasks younger students with hearing impairments. Conclusions domestic scholars suggest that speech and thinking develop in close interconnection and originality of language development because of hearing loss in the early stages of ontogeny affects the process of understanding and mastering texts. The method of studying certain written assignments covered the characteristics of arithmetic problems understanding the conditions deaf and hard of hearing students.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16485
Appears in Collections:Випуск 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pietukhov.pdf367.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.