DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 29 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16470
Title: Психосексуальний розвиток дітей з психофізичними особливостями
Authors: Найдьонова, Г. О.
Пахолок, Т. О.
Keywords: психосексуальний розвиток
статеворольова ідентифікація
порушення опорно-рухового апарату
дошкільний вік
психосексуальное развитие
полоролевая идентификация
нарушения опорно-двигательного аппарата
дошкольный возраст
psychosexual development
gender role identification
locomotor apparatus disorders
preschool age
Issue Date: 2015
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Найдьонова, Г. О. Психосексуальний розвиток дітей з психофізичними особливостями / Г. О. Найдьонова, Т. О. Пахолок // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 29. - С. 207-213.
Abstract: У статті розглянуто поняття «психосексуальний розвиток людини», зроблено огляд основних теорій психосексуального розвитку, висвітлено деякі особливості психосексуального розвитку дітей та підлітків з психофізичними особливостями. Описано результати проведеного емпіричного дослідження статеворольової ідентифікації дітей старшого дошкільного віку з порушеннями орорно-рухового апарату. Визначено, що статева ідентифікація таких дітей залежить від ступеню вираженості основного порушення, а також від наявності порушень емоційно-вольової сфери, інтелекту.
Статья раскрывает понятие «психосексуальное развитие человека», обращается к основным теориям психосексуального развития, освещает особенности психосексуального развития детей с психофизическими нарушениями. Авторами описаны результаты проведенного эмпирического исследования, посвященного изучению полоролевой идентификации детей старшего дошкольного возраста с нарушениями опорно-двигательного аппарата. Установлено, что у них полоролевая идентификация зависит от степени выраженности основного нарушения и наличия дополнительных нарушений.
The article examines the issue of psychosexual development of children with psychophysical disorders. It presents the theoretical analysis of the problem which permitted to define more exactly the notion of psychosexual development. The article views the main theories of psychosexual development, some psychosexual development pecualirities of children with different categories of pshychophysical disorders. The results of research of gender role identification in older preschoolers with locomotor apparatus disorders have been depicted.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16470
Appears in Collections:Випуск 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Naydonova_Pakholok.pdf433.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.