У статті розглядається проблема громадянської відповідальності студентської молоді як однієї із детермінант
особистісної зрілості юнаків та дівчат. Здійснено теоретичний аналіз розгляду даної проблеми як в Україні так і зарубіжними
дослідниками. Проведено емпіричне дослідження рівня розвитку особистісної зрілості студентів. Зазначено, що дана
особистісна якість характеризується громадянською відповідальністю зокрема та потребує психолого-педагогічного розвитку та корегування. Обгрутована необхідність створення психолого-педагогічних умов у ВНЗ для нормального розвитку
особистісної зрілості та громадянської відповідальності студентів.
В статье рассматривается проблема гражданской ответственности студенческой молодежи, как одной из основных детерминант личностной зрелости юношей и девушек. Осуществлен теоретический анализ рассмотрения данной проблемы, как в Украине так и зарубежными учеными. Проведено эмпирическое исследование уровня развития личностной зрелости студентов. Отмечено, что данное личностное качество характеризуется гражданской ответственностью в частности, и требует психолого-педагогического развития и корректировки в ВУЗах. Отмечена необходимость создания психолого-педагогических условий в ВУЗах для нормального развития личностной зрелости и гражданской ответственности студентов.
The problem of civil responsibility of students as one of the major determinants of personal maturity is actual nowadays.
We made a theoretical analysis of consideration of the issue, both in Ukraine and foreign scientists. We have done the empirical
study of the level of personal maturity of the students. It is noted that this personal quality is characterized in particular civil
responsibility, and requires psychological and pedagogical development and adjustment in the universities. It is necessity to create a psychological and educational conditions in the universities for the normal development of personal maturity and civil responsibility of students.