DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 29 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16458
Title: Громадянська відповідальність як одна із основних детермінант особистісної зрілості у старшому юнацькому віці
Authors: Котлярова, М. В.
Keywords: громадянська відповідальність
особистісна зрілість
студентська молодь
старший юнацький вік
дослідження рівня розвитку особистісної зрілості
гражданская ответственность
личностная зрелость
студенты
старший юношеский возраст
исследование уровня развития личностной зрелости
civil responsibility
personal maturity
students
senior adolescence
a study of the level of personal maturit
Issue Date: 2015
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Котлярова, М. В. Громадянська відповідальність як одна із основних детермінант особистісної зрілості у старшому юнацькому віці / М. В. Котлярова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 29. - С. 183-190.
Abstract: У статті розглядається проблема громадянської відповідальності студентської молоді як однієї із детермінант особистісної зрілості юнаків та дівчат. Здійснено теоретичний аналіз розгляду даної проблеми як в Україні так і зарубіжними дослідниками. Проведено емпіричне дослідження рівня розвитку особистісної зрілості студентів. Зазначено, що дана особистісна якість характеризується громадянською відповідальністю зокрема та потребує психолого-педагогічного розвитку та корегування. Обгрутована необхідність створення психолого-педагогічних умов у ВНЗ для нормального розвитку особистісної зрілості та громадянської відповідальності студентів.
В статье рассматривается проблема гражданской ответственности студенческой молодежи, как одной из основных детерминант личностной зрелости юношей и девушек. Осуществлен теоретический анализ рассмотрения данной проблемы, как в Украине так и зарубежными учеными. Проведено эмпирическое исследование уровня развития личностной зрелости студентов. Отмечено, что данное личностное качество характеризуется гражданской ответственностью в частности, и требует психолого-педагогического развития и корректировки в ВУЗах. Отмечена необходимость создания психолого-педагогических условий в ВУЗах для нормального развития личностной зрелости и гражданской ответственности студентов.
The problem of civil responsibility of students as one of the major determinants of personal maturity is actual nowadays. We made a theoretical analysis of consideration of the issue, both in Ukraine and foreign scientists. We have done the empirical study of the level of personal maturity of the students. It is noted that this personal quality is characterized in particular civil responsibility, and requires psychological and pedagogical development and adjustment in the universities. It is necessity to create a psychological and educational conditions in the universities for the normal development of personal maturity and civil responsibility of students.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16458
Appears in Collections:Випуск 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kotliarova.pdf388.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.