Большукіна, Аліна Вячеславівна(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014)
У статті висвітлено поняття «управління» та його особливості в соціальних
системах і розкрито теоретичні аспекти управління дошкільним навчальним закладом.
Грітчина, Анна Іванівна(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014)
Розглянуто наукові досягнення з формування готовності юнаків шкіл-інтернатів до
виконання ролі сім’янина в галузі педагогіки, психології та соціології, уточнено зміст робочих понять.
Голованова, Г. А.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2020)
У статті розглядається поняття «Я-концепція» студента, її структура, механізми
розвитку в освітньому середовищі закладу вищої освіти. Проаналізовано поняття «Я-концепція»,
«самосвідомість особистості», «рефлексія».
Родіна, Н. В.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2020)
У статті висвітлено основні підходи до формування готовності практичних психологів до професійної діяльності; подано аналіз наукових підходів щодо моделювання особистості та професійної готовності майбутніх фахівців. ...
Мартиненко, А. О.(НПУ імені М.П. Драгоманова, 2022)
У статті розглядаються особливості трансформації освітнього простору України в умовах воєнного часу. Доведено, що державна стратегія в науці та освіті має вирішальне значення для розвитку людського капіталу та економічних ...
Стаття присвячена дослідженню особливостей діяльності українських закладів освіти в
умовах воєнного часу. Аналізуються основні форми та моделі навчання: очна, дистанційна змішана.
Шевченко, Жанна Михайлівна(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018)
Актуалізовано досвід трансформацій технологій навчання у практичній підготовці соціальних працівників у вищій школі Польщі. З’ясовано, що підготовка соціальних працівників у Польщі є складним і динамічним процесом, який ...
Орленко, Н. А.; Дейнеко, І. В.; Скидан, І. В.; Гейченко, С. П.(НПУ імені М.П. Драгоманова, 2022)
Наше дослідження було спрямоване на ефективне використання відведеного часу у
тренувальному процесі. Запропоновані нами вправи засвідчили, що психофізичний стан напряму пов'язаний з індивідуальною майстерністю гравця. ...
Вовк, М. П.; Ходаківська, С. В.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2020)
У статті уточнено сутність поняття «тренінг у неформальній освіті дорослих» та
узагальнено досвід українських науковців у напрямі теоретичного обґрунтування сучасних
тренінгових технологій навчання дорослих в умовах ...
Бєлоглазенко, Д. С.(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014)
У статті розглянуто теоретичне обґрунтування змісту тренінгових технологій у
педагогічній діяльності викладача вищого навчального закладу. Висвітлено проблему методології та
теорії поняття тренінг як необхідної складової ...
Дівінська, Н. О.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2020)
У статті висвітлено основні вимоги до викладача, розкрито можливості застосування тренінгових технологій під час саморозвитку і самоосвіти. З’ясовано, що професійна підготовка фахівців у переважній більшості залежить від ...
Висідалко, Наталія Леонідівна(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014)
У статті розкривається механізм формування когнітивного дисонансу перцептивної
сфери студента при розв’язування задач. Його подолання можливе за умови розв’язування перцептивних
задач й надання особистісного смислу ...
Стаття присвячена аналізу досвіду впровадження тьюторингу у системі середньої освіти Німеччини. Автор звертається до витоків індивідуалізованого навчання у Німеччині, яке бере свій початок від ХІХ ст. У статті подано ...
Кошечко, Наталія Василівна(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018)
У статті проаналізовано актуальні ідеї з проблеми профілактики педагогічних конфліктів у вищій школі. Охарактеризовано сутність, специфіку тьюторства у попередженні педагогічних конфліктів студентів, викладачів. Особливий ...
Дем’яненко, Наталія Миколаївна(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018)
Обгрунтовано значення професії «педагог-тьютор» у забезпеченні особистісно- соціального розвитку національної освіти. Тьюторський супровід трактовано як педагогічну діяльність з індивідуалізації освітнього процесу, яка ...
Акініна, Наталія Леонідівна(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018)
У статті розкрито основні аспекти діяльності тьютора на прикладі тьюторської діяльності у вищих школах Великобританії, США, Ірландії, Франції та Німеччини.
Швець, Тетяна Едуардівна(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018)
У статті актуалізовано необхідність впровадження освітніх практик індивідуалізації, які відповідають викликам часу, сприяють подоланню суперечності між вимогами сучасності до особистості та традиційними освітніми практиками. ...
Кравченко, Р. В.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2020)
У статті визначено теоретико-методологічні аспекти тьюторської системи навчання в країнах Західної Європи. Розкрито сутність тьюторської системи навчання як засобу підвищення якості освіти у Великій Британії та Німеччині. ...
Дем'яненко, Наталія Миколаївна(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016)
Феномен «університетської автономії» розкрито у наукових і політичних дискусіях початку ХІХ – ХХ ст. (М. І. Костомаров, В. І. Ленін, М. І. Пирогов, М. В. Сперанський, С. М. Трубецькой та ін.), змісті загальних статутів ...
Смеюха, Ірина Мар’янівна(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018)
У статті проведено історичний аналіз формування тьюторства у вищій школі Великобританії, доведена доцільність упровадження британського досвіду тьюторства у практику українських закладів вищої освіти.