У статті розглянуто теоретичне обґрунтування змісту тренінгових технологій у
педагогічній діяльності викладача вищого навчального закладу. Висвітлено проблему методології та
теорії поняття тренінг як необхідної складової налагодження успішної педагогічної взаємодії. Доведено
переваги тренінгових методів навчання та доцільність використання тренінгових занять, важливої
складової інтерактивного навчання, що ефективно впливає на формування професіоналізму майбутнього викладача-тренера.
В статье рассмотрено теоретическое обоснование содержания тренинговых
технологий в педагогической деятельности преподавателя высшего учебного заведения. Освещены
проблемы методологии и теории понятия тренинг как необходимой составляющей организации
успешного педагогического взаимодействия. Доказаны преимущества тренинговых методов обучения и
целесообразность использования тренинговых занятий, важной составляющей интерактивного
обучения, которые эффективно влияют на формирование профессионализма будущего преподавателя-
тренера.
The article deals with the theoretical study of technology training content in teachers’
educational activities in higher education establishments. This paper investigates the problem of the theory and
methodology of training concepts as a necessary component of establishing a successful teachers interaction. The
benefits of the training methods and the feasibility of using learning training sessions, as important component of
interactive learning, which effectively influences the formation of future professional teacher-trainer are proved.