У статті розкривається механізм формування когнітивного дисонансу перцептивної
сфери студента при розв’язування задач. Його подолання можливе за умови розв’язування перцептивних
задач й надання особистісного смислу оригінальному розв’язку. Виявлено три рівні функціонування
перцептивної сфери суб’єкта, які відображають етапи її розвитку та рівні адекватності сприймання
дійсності.
В статье раскрывается механизм формирования когнитивного диссонанса
перцептивной сферы студента при решении задач. Его преодоление возможно при условии решения
перцептивных задач и предоставления личностного смысла оригинальному решению. Выявлено три
уровня функционирования перцептивной сферы субъекта, отражающих этапы ее развития и уровни
адекватности восприятия действительности.
The article exposed the mechanism of forming cognitive discord perceptual sphere of student
in the process of task solution. Its overcoming possible in process the solutions of perceptual tasks and finding
individual sense in the original solution. It was identified three levels of functioning of perceptual sphere of the subject
which reflect stages of its development and the levels of adequacy of perception of reality.