Наукові праці Факультету соціології та соціальної політики: Recent submissions

  • Nesterova, Marja (2017)
    У статті розглянуто європейські когнітивні практики розвитку соціальної згуртованості та перспективи їх імплементації в освітній простір України. Показано зв’язок соціальної згуртованості та трансверсальних компетенцій. ...
  • Nesterova, Marja (2018)
    У статті розглянуто європейські студії практик інтеркультурних компетенцій та соціальних інновацій в освіті, кращі практики розвитку соціальної згуртованості та перспективи їх імплементації в освітній простір України. ...
  • Nesterova, Marja (2018)
    Розглянуто перші кроки впровадження Модуля Жана Моне Програми Європейської Erasmus+ у Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова. Модуль присвячений вивченню європейської політики соціальної ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович (2018)
    Аналізується духовний стан сучасної цивілізації, який автор визначає як «кризовий»; людина кризи знаходиться в зоні відчуження, яке охоплює її свідомість, почуття і волю, приводить до апатії, зниження активності, зрештою ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович (2018)
    Аналізується місце і роль освіти в контексті еволюції таких форм духовно-практичного освоєння світу, як наука, культура, мистецтво, мораль, релігія тощо; автор стверджує, що освіта у всі часи й для всіх народів слугувала ...
  • Nesterova, Marja (2018)
    У статті розглянуто Європейські студії політик соціальних інновацій в освіті: громадянська освіта, когнітивні практики розвитку соціальної згуртованості та перспективи їх імплементації в освітній простір України. Показано ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович; Силадій, Іван (2018)
    Дійсна демократизація освіти можлива лише на дискурсній основі, де кожен з учасників навчально-виховного процесу має можливість висловлювати власну думку, відстоювати її під час перманентних дискусій. Тому останнім часом ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович (2019)
    Аналізуються основні тренди розвитку освіти в глобальному освітньому просторі; автор підкреслює, що чвертьстолітній досвід цивілізації ХХІ ст. виокремлює комплекс трендів, за якими вона має розгортатись у майбутньому. ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович (2019)
    Аналізуються перспективи і напрями розвитку освіти незалежної української держави; автор обґрунтовує думку, що саме освіта (розум, інтелект) є тим стратегічним пріоритетом, від якого залежить майбутнє. Задля цього сама ...
  • Nesterova, Marja (2019)
    У статті розглянуто процес імплементації європейських цінностей в освітній простір України. Показано зв’язок розвитку соціальної згуртованості та міжкультурно­го діалогу на фундаменті спільних цінностей. Упровадження ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович (2019)
    Розбудова національної системи освіти є одним з головних (якщо й не головним!) напрямів українського державотворення. Адже головним суб’єктом усіх процесів, що здійснюються, є людина. І залежно від того, яку систему знань, ...
  • Svyrydenko, Denys (2020)
    У статті запропоновано тези для перспективної дискусії навколо місії, цілей та перспектив кафедри ЮНЕСКО з наукової освіти при Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова, яка є спробою залучити до ...
  • Сергієнко, Володимир Петрович; Кухар, Людмила Олександрівна; Чичкан, Юлія (2020)
    У статті розглядається система перепідготовки та підвищення кваліфікації вчителів у Навчально-науковому інституті неперервної освіти Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова в контексті використання ...
  • Лавриненко, Володимир Григорович (2020)
    Публікація покликана узагальнити перший досвід міжнародної діяльності університету, спрямованої на забезпечення його інтеграції з міжнародною університетською спільнотою. Показано, що розширення і поглиблення міжнародних ...
  • Demyanenko, Natalia (2020)
    Сучасні тенденції розвитку цивілізації зумовлюють процеси ціло-життєвої освіти, проектують індивідуальність освітнього шляху на засадах гуманізації і відкритості, вмотивовуючи появу нових технологій його реалізації, ...
  • Хоменко, Гліб Володимирович (2020)
    У статті запропоновано авторське бачення процесів миробудівництва у вищій освіті, а саме фетишизації патріотизму. Також показано, що дійсний (креативний) патріотизм потребує високої інтелектуальної та моральної культури ...
  • Nesterova, Marja (2020)
    У статті розглядаються дослідження цінностей ЄС в освітньому вимірі України (і не тільки), зокрема, цінності соціальної згуртованості на основі різноманітності та інклюзії. Показано зв’язки між розвитком соціальної ...
  • Кравченко, Ірина Миколаївна (2020)
    Розкрито особливості методу проєктів та обґрунтовано можливості його застосування під час викладання освітніх курсів «Педагогіка вищої школи», «Педагогіка і психологія вищої школи» майбутнім викладачам. Висвітлено досвід ...
  • Біденко, Євген Вікторович (2020)
    Досліджується роль освіти у формуванні ціннісної архітектоніки особистості. Автор виходить із визнання освіти як механізму соціалізації особистості, її підготовки до життя в реальному суспільстві. У цьому контексті освіта ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович (2020)
    Агресивність, як водиться, визначають як стійку рису особистості, що виявляється у дієвому прояві нетерпимості до іншої позиції чи поведінки, неприйнятті стану справ у колективі, існуючого порядку речей, їх заперечення, ...

Посилання

Пошук


Перегляд

Мій профіль