Макаренко, Леся; Савенкова, Людмила(Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова, 2009)
Представлено інформацію про видавничий проект Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова до 175-річного ювілею. Підкреслюється актуальність взаємодії університетського видавництва та бібліотеки як ...
Клепко, С.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009)
На даний час документи з політики та стратегії курикулуму української шкільної освіти відзначаються фрагментарністю, що створює труднощі в опрацюванні їх усім зацікавленим особам. Інституційні структури, що відповідають ...
Вікторов, В.; Приходько, В.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009)
У статті доводиться необхідність введення до обігу поняття «макропедагогіка», яке, на думку авторів, об'єктивно віддзеркалює
певні процеси у вищій школі України. У цьому аспекті критично розглядаються стандарти вищої ...
Предборська, І.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009)
У статті аналізується філософсько-
педагогічна концепція американського
професора П.Макларена. Показано філософсько-педагогічні витоки революційної педагогіки, її мета та специфіка. Онтологічний аспект революційної ...
Зінченко, В.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009)
Досліджується соціально-філософський аспект західних концепцій управління вихованням як галузі філософських знань в контексті розвитку громадянського суспільства. Здійснюється аналіз і класифікація соціальної сутності ...
Під час дискусії було розглянуто теоретико-методологічні проблеми мультикультуралізму та питання реалізації мультикультурних політич
них проектів, що формують глобальний контекст для розробки сучасних освітніх стратегій. ...
Пашов, Р.; Ховрич, Н.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009)
Скорочення державного фінансування змусило систему освіти наблизитися до ринку через встановлення тісних зв'яків з приватними
структурами, продаж освітніх послуг, зростання приватного фінансування, інакше кажучи, ринкові ...
Куклін, О.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009)
У статті здійснена спроба політекономічного аналізу функціонування системи освіти у суспільстві, пропонується визначення її основних завдань на сучасному етапі; характеризуються основні фактори, що забезпечують ефективність ...
Гадяцький, В.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009)
В чому сутність і характерні риси авторитарної особистості, тоталітарної людини? Як подолати тоталітарні риси на особистісному рівні? Ці питання тісно пов'язані з науковими та практичними проблемами сучасної освіти, ...
Черепанова, С.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009)
У статті розглянуто взаємообумовленість буття людини і буття культури, погляди М.Шелера, Е.Кассірера, М.Гайдеггера та ін. Представлена спроба в онтологічному контексті осмислити філософію освіти як філософію людини, і ...
Бондаренко, О.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009)
У статті розглядається феномен ментальності як соціокультурний фактор змін, що відбуваються в освітньому просторі сучасної України. Показано, як через ментальність забезпечується з'єднання відносно самостійних, але ...
Щириця, Т.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009)
У статті актуалізується проблемне поле соціальної етики, обумовлене подвійною модернізацією суспільних відносин, пов'язаною з формуванням інформаційного суспільства, і філософсько-моральних рефлексій щодо нового
соціального ...
Бойченко, М.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009)
У статті проаналізовано специфіку розгляду цінностей у гуманітарних та соціальних науках, а також засади розуміння цінностей як категорії філософії освіти.
Култаєва, М.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009)
У статті аналізуються порушення і перспективне бачення проблеми культури свободи в сучасному німецькому соціально-філософському дискурсі з урахуванням його імплікацій у предметному полі філософії
освіти. Розглянута в ...
Надибська, О.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009)
Стаття присвячена аналізу специфіки тенденцій розвитку сучасної епістемології та особливостей методології соціально-гуманітарного пізнання у контексті визначення цінностей та пріоритетів розвитку соціуму. Здійснений ...
Хамітов, Н.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009)
У статті розглядається проблема актуалізації поняття «креативність» у сучасній філософії освіти. Доводиться, що володіння інформацією для учня, студента, аспіранта означає не утримування її у свідомості чи підсвідомості, ...
Єрмоленко, А.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009)
В інтерв'ю висвітлюються деякі питання сучасної практичної філософії та її викладання у вищих навчальних закладах. Наголос робиться на комунікативній парадигмі практичного розуму як діалогічної основи процесу виховання ...
Лях, В.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009)
Спираючись на розробки теоретиків
інформаційного суспільства (Д.Белл,
Е.Тоффлер, П.Хіманен), автор досліджує проблему пошуку нової освітньої парадигми. Суспільство інформаційної доби вимагає людей нової формації, ...
Михальченко, М.(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009)
В статті розглядаються сценарії суверенізації деяких пострадянських республік. Особлива увага приділяється подоланню постколоніального синдрому в Україні, а саме в системі освіти.
Андрущенко, Віктор Петрович(Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009)
Глобалізація та інформаційна революція істотно підсилюють роль інтелекту як стратегічного ресурсу розвитку цивілізації. Інтелект концентрується в університетах, тому університети перебувають у центрі усіх світових змін. ...