Перегляд 2011 рік по назві

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Горбунова, Людмила; Зглінська, Наталія; Пролеєв, Сергій; Гамрецька, Галина; Гомілко, Ольга; Горбачук-Наровецька, Ольга; Гриценко, Марина; Предборська, Ірина; Силкіна, Світлана; Мартюшева, Анна; Бейлін, Михайло; Газнюк, Лідія; Самчук, Зореслав (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
    Методологічний семінар на таку тему відбувся в Інституті вищої освіти Національної академії педагогічних наук України. У виступах учасників був представлений інтерсуб’єктивний досвід осмислення та обговорення проблем в ...
  • Довбня, Віктор (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
    У статті розглядаються основи творчого доробку знакової постаті в освіті України XX ст. Григорія Ващенка. На історико-філософських прикладах шляхом аналізу національно-духовних складників освіти показано українські світоглядні ...
  • Предборська, Ірина (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
    У статті актуалізується філософсько-педагогічна концепція В. Зеньковського в контексті сучасних тенденцій філософії освіти. Авторка аналізує, як філософ постулює основні положення гуманної педагогіки, особистісно-орієнтованого ...
  • Рудишин, Сергій (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
    Екологія як наукa має складний генезис, її становлення пов’язане з історією цивілізації, починаючи з часів зародження продуктивних сил і до наших днів. Екологічна освіта і виховання є соціальним замовленням, спрямованим ...
  • Кравченко, Юлія (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
    Огляд першого міжнародного науково- практичного семінару «Філософія для дітей» в Інституті філософської освіти та науки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова: «Зміни орієнтирів навчання в ...
  • Горбачук-Наровецька, Ольга (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
    Стаття представляє огляд ідей професора Національного університету Гьонсан Джин Ван Парка стосовно доцільності викладання філософії для дітей, починаючи з початкової школи. Проаналізовано його концепцію демократичної ...
  • Лазоренко, Олена (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
    Авторська філософська рефлексія проблематики освіти дорослих ґрунтується на спробі осмислення базових принципів, етичних дилем, ціннісних орієнтацій та практичних підходів, що притаманні європейській політиці в ...
  • Гончаренко, Ольга (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
    Розглядаються філософсько-педагогічні ідеї С. Балея, специфіка яких виявляється у залученні людини до процесу самопізнання та самотворення, інтерпретації освіти як діалогу особистості з реальністю, актуалізації функцій ...
  • Черепанова, Світлана (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
    У статті розглянуто світобачення, культурні особливості Заходу та Сходу, зокрема модернізаційний досвід Японії. Зазначено, що європейська раціональність й східна традиційність утворюють певний синтез духовного досвіду, ...
  • Машталер, Антоніна (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
    В статті досліджується проблема «інформації» та «знання» в процесі їх взаємодії в контексті розвитку сучасної освіти і ствердження «суспільства знань». Аналізується роль кожного з цих феноменів постіндустріального суспільства, ...