Авторська філософська рефлексія проблематики освіти дорослих ґрунтується на спробі
осмислення базових принципів, етичних дилем,
ціннісних орієнтацій та практичних підходів,
що притаманні європейській політиці в освіті
дорослих, як одного з сегментів пожиттєвого
навчання. Освіта дорослих – це практика навчання та просвіти дорослих, яка відбувається
після завершення формальної освіти та виходу людини на ринок праці. Система пожиттєвого навчання в Україні знаходиться у процесі формування, сегмент неформальної та спонтанної освіти дорослих потребує суттєвої розбудови та підтримки з боку суспільства та держави.
Авторская философская рефлексия проблематики образования взрослых
основывается на попытке осмысления базовых принципов, этических дилемм,
ценностных ориентаций и практических подходов, присущих европейской политике образования взрослых как одного из сегментов обучения в течение
всей жизни. Образование взрослых – это практика обучения и просвещения взрослых, происходящая после завершения формального образования и
выхода человека на рынок труда. Украинская система обучения на протяжении всей жизни находится в процессе формирования, сегмент неформального и спонтанного образования взрослых требует существенного развития и
поддержки со стороны общества и государства.
Author’s philosophical refl ection on the problems of adult education is based
on trying to understand the basic principles, ethical dilemmas, values and practices
inherent in European policy on adult education, which is one of the segments in
lifelong learning. Adult Education is a practice of teaching and educating adults,
occurring after completion of formal education and come to the labor market. The
system of lifelong learning in Ukraine is in the process of forming and the segment
of the non-formal and informal adult education will require substantial development.