Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Філософія освіти дорослих в контексті практичної парадигми пожиттєвого навчання: європейський приклад для України

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лазоренко, Олена
dc.date.accessioned 2017-03-09T10:11:39Z
dc.date.available 2017-03-09T10:11:39Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Олена Лазоренко Філософія освіти дорослих в контексті практичної парадигми пожиттєвого навчання: європейський приклад для України / Лазоренко Олена // Філософія освіти: наук. часопис. – 2011. – № 1-2 / Iн-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 255-265 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12873
dc.description.abstract Авторська філософська рефлексія проблематики освіти дорослих ґрунтується на спробі осмислення базових принципів, етичних дилем, ціннісних орієнтацій та практичних підходів, що притаманні європейській політиці в освіті дорослих, як одного з сегментів пожиттєвого навчання. Освіта дорослих – це практика навчання та просвіти дорослих, яка відбувається після завершення формальної освіти та виходу людини на ринок праці. Система пожиттєвого навчання в Україні знаходиться у процесі формування, сегмент неформальної та спонтанної освіти дорослих потребує суттєвої розбудови та підтримки з боку суспільства та держави. ua
dc.description.abstract Авторская философская рефлексия проблематики образования взрослых основывается на попытке осмысления базовых принципов, этических дилемм, ценностных ориентаций и практических подходов, присущих европейской политике образования взрослых как одного из сегментов обучения в течение всей жизни. Образование взрослых – это практика обучения и просвещения взрослых, происходящая после завершения формального образования и выхода человека на рынок труда. Украинская система обучения на протяжении всей жизни находится в процессе формирования, сегмент неформального и спонтанного образования взрослых требует существенного развития и поддержки со стороны общества и государства. ua
dc.description.abstract Author’s philosophical refl ection on the problems of adult education is based on trying to understand the basic principles, ethical dilemmas, values and practices inherent in European policy on adult education, which is one of the segments in lifelong learning. Adult Education is a practice of teaching and educating adults, occurring after completion of formal education and come to the labor market. The system of lifelong learning in Ukraine is in the process of forming and the segment of the non-formal and informal adult education will require substantial development. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject пожиттєве навчання ua
dc.subject освіта дорослих ua
dc.subject формальна освіта дорослих ua
dc.subject пожизненное обучение ua
dc.subject образование взрослых ua
dc.subject формальное образование ua
dc.subject Lifelong Learning ua
dc.subject Adult Education ua
dc.subject Formal Adult Education ua
dc.subject.classification 37.013.83:159.9(4) ua
dc.title Філософія освіти дорослих в контексті практичної парадигми пожиттєвого навчання: європейський приклад для України ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу