В статті досліджується проблема «інформації» та «знання» в процесі їх взаємодії
в контексті розвитку сучасної освіти і ствердження «суспільства знань». Аналізується роль
кожного з цих феноменів постіндустріального
суспільства, показано їх значення у формуванні сучасної інтелектуальної еліти. Революція в
способах обробки, трансформації та ретрансляції знань, яка пов’язана із застосуванням
нових інформаційних технологій, зазначається в статті, суттєво підвищує
рівень освіти, водночас ставлячи перед нею нові вимоги.
В статье исследуется проблема «информации» и «знания» в процессе их
взаимодействия в контексте развития современного образования и утверждения «общества знания». Анализируется роль каждого из этих феноменов
постиндустриального общества, показано их значение в формировании современной интеллектуальной элиты. Революция в способах обработки, трансформации и ретрасляции знаний, которая связана с использованием новых
информационных технологий, отмечено в статье, существенно поднимает уровень образования, одновременно ставя перед ним новые требования.
The article examines the problem of information and knowledge in the process
of their interaction in the context of development of contemporary education and
establishing of «knowledge-based society». The role of each of these phenomena
of post-industrial society is analyzed and their importance in forming of contemporary intellectual elite is shown. Revolution in the way of processing, transformation
and retransmission of knowledge that is associated with the use of new information
technologies, signifi cantly increases the level of education while placing it in front
of new requirements.