У статті актуалізується філософсько-педагогічна концепція В. Зеньковського в
контексті сучасних тенденцій філософії освіти.
Авторка аналізує, як філософ постулює основні
положення гуманної педагогіки, особистісно-орієнтованого навчання, згідно з якими
побудова виховних стратегій розпочинається
з пізнання внутрішніх інтенцій дитини, її
духовного світу, а основний напрям педагогічних
зусиль спрямовується на пошук шляхів поєднання в душі дитини свободи з
добром, з духовно-моральними цінностями людства.
В статье актуализируется философско-педагогическая концепция
В. Зеньковского в контексте современных тенденций философии образования.
Автор анализирует, как философ постулирует основные положения гуманной
педагогики, личностно-ориентированного образования, согласно которому
построение воспитательных стратегий начинается с познания внутренних
интенций ребенка, его духовного мира, а основное устремление педагогических
усилий направлено на поиск путей соединения в душе ребенка свободы с
добром, с духовно-моральными ценностями человечества.
The author of the given article actualizes the philosophical and pedagogical
conception of V. Zenkovskyi in the context of the philosophy of education’s
contemporary tendencies. She analyzes how philosopher postulates the main ideas of
humanistic pedagogy, person-oriented education, according to which the construction
of educational strategies begins from cognition of child’s inner intentions, his/her
inner life; and how the main task of pedagogical efforts is directed to search the ways
of combination in child’s soul the freedom with good, with moral values of mankind.