Перегляд № 1-2 за датою

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Астафьева, О. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    У статті розглядаються проблеми ціннісно-смислових трансформацій у контексті глобалізації як засад становлення нової освітньої парадигми. Порушується питання про збереження освіти як процесу «окультурення» людини. У зв’язку ...
  • Горбунова, Л. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    Сучасна епоха є критичною в загальному процесі переходу до нового типу цивілізаційного розвитку людства. Це означає, що перед нами з необхідністю постає вибір, пов’язаний з наявністю можливостей різних варіантів майбутнього, ...
  • Зінченко, В. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    У статті аналізуються ідеї філософії освіти та виховання необіхевіоризму. Необіхевіоризм розглядається як світоглядна й теоретико-практична модель суспільного управління. Необіхевіоризм формує технократичний підхід до ...
  • Шамрай, В. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    Стаття присвячена аналізу освітнього проекту модерну та його долі в сучасному суспільстві. Розкрита амбівалентність освітнього проекту модерну. Він: 1) позначає особливу освітню практику, що відповідає модерному ...
  • Гофрон, Б. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    У період трансформації соціального порядку в Польщі проблема нерівних освітніх шансів не тільки не зменшилась, а стала для освітньої політики ще більш серйозною. Нерівність освітніх шансів пов’язана з фактом створення ...
  • Павлова, О. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    Статтю присвячено проблемі вивчення естетич- ного виміру освіти. За умов панування класичного ідеалу науки, що був сформований новоєвропейською філософією, зокрема, добою Просвітництва, розуміння природи людини було ...
  • Самчук, З. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    Структурованість суспільного буття і напрямків розвитку за етичним критерієм є багато в чому визначальним з точки зору перспектив як конкретного індивіда, так і соціуму в цілому. Ця обставина неухильно актуалізує потребу ...
  • Калинин, Э. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    Посткласична наука характеризується, насамперед, двома загальними тенденціями: 1) проникненням методів і ідеалів одного типу наукових дисциплін в інший тип; 2) утворенням інтегральних дисциплін, проблем і підходів. Автор ...
  • Книш, І. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    У статті аналізується екологічна освіта в сучасному науковому дискурсі. Розглядаються концепції розвитку освіти на класичному, некласичному та постнекласичному етапах розвитку науки, порівнюються холістична, тоталогічна, ...
  • Левченко, О. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    В аспекті запропонованого автором поняття інтертексту розглядається роль етики в організації процесу розуміння та інтерпретації художніх текстів. Поняття інтертекст виступає як своєрідна територія, яка володіє здатністю ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    У статті піддаються критиці хибні судження і наміри щодо скорочення курсу філософії у вищих навчальних закладах, вилучення філософії з програм підготовки наукових кадрів та з переліку дисциплін, за якими складаються ...
  • Пролеєв, С. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    Стаття присвячена розгляду питання: чи є освіта потребою життя, фундаментальною необхідністю людського самовизначення, чи в ній втілена гола вимога соціуму до індивіда? Показано, що освіта як соціальний інститут містить ...
  • Гор, Дж. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    У статті порушується питання про визначення феміністської педагогіки: що робить педагогіку феміністською – чи це педагогіка по-феміністськи або феміністська педагогіка? З огляду на це авторка розглядає феміністську ...
  • Гайденко, В. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    Ця стаття є енциклопедичним нарисом про філо- софію освіти в Австралії і, зокрема, її провідної представниці – Дженіфер Гор. У її роботах втілено ідеї критичної педагогіки у феміністському тлумаченні. Дж. Гор зробила ...
  • Борисенко, А. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    Розглянуто питання, пов’язані з диференціацією наук й пов’язаними з нею навчальними дисциплінами, сутністю і походженням інформації, а також з її еволюцією в процесі розвитку природи. Наукове поняття інформації використовується ...
  • Чабала, О. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    У статті досліджується Болонський процес як один із вимірів глобалізації освіти й роль у ньому України. Процес характеризується як одна з найважливіших тенденцій глобалізації в освіті, як ера уніфікації й плюралізації. ...
  • Ващенко, К. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    У роботі досліджується становлення й розвиток проблеми цінностей освіти в системі філософського знання. Аналізуються особливості формування цінностей та їх залежність від соціально-культурних детермінант кожної епохи. ...
  • Шевченко, В. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    Розглядається специфіка розуміння освіти в українській філософії, яка виявляється в інтерпретації її як стану суспільства в ситуації свого соціокультурного відтворення. Спираючись на даний висновок, автор аналізує своєрідність ...
  • Горкгаймер, М. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
  • Гомілко, О. (Видавництво "Майстер-клас", 2007)
    Стаття присвячена огляду книги «По кликан ня університету», що вийшла друком у 2005 році. Інтерес до книги зумовлений тим, що вона унаочнює динаміку поглядів на проблеми освіти в Україні, узагальнює певний інтелектуальний ...