У статті викладено погляди українського гуманіста В.О. Сухомлинського на проблеми
формування творчих здібностей. У статті звертається увага на особливості дитячої творчості, визначаються умови розвитку креативності та ...
стаття актуалізує питання розвитку критичного мислення через висвітлення теоретичних аспектів та як саме його можна вдосконалювати та застосовувати дітям. Низький рівень розвитку критичного мислення в умовах XXI століття ...
Вишківська, В. Б.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022)
Методологія вищої школи заснована на наукових уявленнях, що визначають сенс педагогічної діяльності в цілому, способи та засоби особистісного та професійного самовизначення суб'єктів освіти в динамічній соціокультурній ...
Большукіна, Аліна Вячеславівна(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014)
У статті висвітлено поняття «управління» та його особливості в соціальних
системах і розкрито теоретичні аспекти управління дошкільним навчальним закладом.
Грітчина, Анна Іванівна(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014)
Розглянуто наукові досягнення з формування готовності юнаків шкіл-інтернатів до
виконання ролі сім’янина в галузі педагогіки, психології та соціології, уточнено зміст робочих понять.
Голованова, Г. А.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2020)
У статті розглядається поняття «Я-концепція» студента, її структура, механізми
розвитку в освітньому середовищі закладу вищої освіти. Проаналізовано поняття «Я-концепція»,
«самосвідомість особистості», «рефлексія».
Родіна, Н. В.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2020)
У статті висвітлено основні підходи до формування готовності практичних психологів до професійної діяльності; подано аналіз наукових підходів щодо моделювання особистості та професійної готовності майбутніх фахівців. ...
Мартиненко, А. О.(НПУ імені М.П. Драгоманова, 2022)
У статті розглядаються особливості трансформації освітнього простору України в умовах воєнного часу. Доведено, що державна стратегія в науці та освіті має вирішальне значення для розвитку людського капіталу та економічних ...
Стаття присвячена дослідженню особливостей діяльності українських закладів освіти в
умовах воєнного часу. Аналізуються основні форми та моделі навчання: очна, дистанційна змішана.
Шевченко, Жанна Михайлівна(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018)
Актуалізовано досвід трансформацій технологій навчання у практичній підготовці соціальних працівників у вищій школі Польщі. З’ясовано, що підготовка соціальних працівників у Польщі є складним і динамічним процесом, який ...
Орленко, Н. А.; Дейнеко, І. В.; Скидан, І. В.; Гейченко, С. П.(НПУ імені М.П. Драгоманова, 2022)
Наше дослідження було спрямоване на ефективне використання відведеного часу у
тренувальному процесі. Запропоновані нами вправи засвідчили, що психофізичний стан напряму пов'язаний з індивідуальною майстерністю гравця. ...
Вовк, М. П.; Ходаківська, С. В.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2020)
У статті уточнено сутність поняття «тренінг у неформальній освіті дорослих» та
узагальнено досвід українських науковців у напрямі теоретичного обґрунтування сучасних
тренінгових технологій навчання дорослих в умовах ...
Бєлоглазенко, Д. С.(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014)
У статті розглянуто теоретичне обґрунтування змісту тренінгових технологій у
педагогічній діяльності викладача вищого навчального закладу. Висвітлено проблему методології та
теорії поняття тренінг як необхідної складової ...
Дівінська, Н. О.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2020)
У статті висвітлено основні вимоги до викладача, розкрито можливості застосування тренінгових технологій під час саморозвитку і самоосвіти. З’ясовано, що професійна підготовка фахівців у переважній більшості залежить від ...
Висідалко, Наталія Леонідівна(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014)
У статті розкривається механізм формування когнітивного дисонансу перцептивної
сфери студента при розв’язування задач. Його подолання можливе за умови розв’язування перцептивних
задач й надання особистісного смислу ...
Стаття присвячена аналізу досвіду впровадження тьюторингу у системі середньої освіти Німеччини. Автор звертається до витоків індивідуалізованого навчання у Німеччині, яке бере свій початок від ХІХ ст. У статті подано ...
Кошечко, Наталія Василівна(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018)
У статті проаналізовано актуальні ідеї з проблеми профілактики педагогічних конфліктів у вищій школі. Охарактеризовано сутність, специфіку тьюторства у попередженні педагогічних конфліктів студентів, викладачів. Особливий ...
Дем’яненко, Наталія Миколаївна(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018)
Обгрунтовано значення професії «педагог-тьютор» у забезпеченні особистісно- соціального розвитку національної освіти. Тьюторський супровід трактовано як педагогічну діяльність з індивідуалізації освітнього процесу, яка ...
Акініна, Наталія Леонідівна(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018)
У статті розкрито основні аспекти діяльності тьютора на прикладі тьюторської діяльності у вищих школах Великобританії, США, Ірландії, Франції та Німеччини.
Швець, Тетяна Едуардівна(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018)
У статті актуалізовано необхідність впровадження освітніх практик індивідуалізації, які відповідають викликам часу, сприяють подоланню суперечності між вимогами сучасності до особистості та традиційними освітніми практиками. ...