Unknown author(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009)
Присвячено вивченню проблеми формування творчої особистості учителя-професіонала; представлено панораму сучасних досліджень методологічних засад педагогічної творчості, майстерності, професіоналізму; ...
Гузь, О. І.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009)
У статті наголошується на важливості виховання молоді у школі і ВНЗ під час навчання читанню на уроках іноземної мови. Вихованню загальнолюдських цінностей на уроках приділяється недостатньо уваги, оскільки основною метою ...
Копіца, О. І.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009)
У статті розглядається проблема визначення ролі засобів діалогічної взаємодії, як складових діалогово-комунікативних технологій, впровадження яких дозволить активізувати творчий потенціал майбутніх учителів трудового ...
Халілова, О. Н.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009)
У статті автор розглядає підходи до трактування ділових ігор в педагогічній практиці, їх позитивний вплив на формування економічної поведінки старшокласників, а також ефекти та можливості ділової гри в навчальному процесі.
Чаговець, А. І.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009)
У статті висвітлено ідеї вітчизняних педагогів ХІХ ст. щодо ролі здорового способу життя у розвитку гармонійно розвиненої особистості, виокремлено нові підходи до обґрунтування значущості окресленої проблеми.
Литвин, С. В.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009)
В статті розглядається змістовне моделювання як комплексний метод словесно-наочного представлення студентам навчального матеріалу в конспектах-схемах та їх використання у навчальному процесі.
Горащук, О. С.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009)
У статті розглядається проблема діяльності педагогічного університету з упровадження нових технологій у навчально-виховний процес загальноосвітньої школи.
Ельбрехт, Ольга Михайлівна(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009)
У статті розглядається проблема лекції – провідної форми і методу навчання у вищому навчальному закладі, розглядаються шляхи підвищення її ефективності.
Марченко, О. В.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009)
Нове розуміння якості освіти актуалізує проблему становлення творчої особистості учителя, яка стала однією із визначальних у розвитку сучасної психолого-педагогічної думки. У статті представлено ...
Орленко, Н. А.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009)
Розглянуто можливості загальної фізичної підготовки майбутнього пілота у професійній діяльності як невід’ємної складової формування загальної та професійної культури особистості на основі системному підході. ...
Євтушенко, В. О.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009)
У статті висвітлено питання естетичної підготовки майбутніх вихователів в інститутах народної освіти у 20-30-х рр.; проаналізовано форми і методи роботи кафедри мистецтвознавства, організацію педагогічної практики.
Павлова, О. В.; Ширяєва, Т. В.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009)
У статті розглянуто особливості психічного розвитку дітей дошкільного віку під впливом цілеспрямованої діяльності працівників дитячого будинку. Виявлено, що недостатній об’єм емоційних вражень при спілкуванні ...
Тарарак, Н. Г.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009)
У статті розглядається проблема визначення та обґрунтування педагогічних умов ефективної реалізації міжпредметних зв’язків вокально-хорових дисциплін у фаховій підготовці майбутніх учителів музики.
Рябокінь, Л. М.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009)
Формування сучасного творчого фахівця повинно відбуватися за умови максимальної інтеграції особистісного і професійного в структурі підготовки спеціаліста. Наскрізним напрямом становлення професійно-практичної ...
Нагорна, Н. В.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009)
У статті розглядаються проблема щодо особистісного та професійного розвитку майбутніх фахівців. Узагальнено, виділено та проаналізовано напрямки даних досліджень.
Атанова, О. О.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009)
У статті розглянуті основні психологічні характеристики мислення, взаємозв’язок мислення і навчання, вплив мислення, пам’яті на ефективність навчання студентів.
Волощук, А. М.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009)
У статті розглядаються теоретичні засади соціально-педагогічної проблеми профілактики асоціальної поведінки старшокласників зони радіологічного контролю.