Кузнецова, Т. Г.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
В статті представлені результати експериментального дослідження особливостей образотворчої діяльності розумово відсталих дошкільників. Показана залежність змісту малюнків від рівня сформованості соціального досвіду дітей. ...
У статті висвітлені питання соціально-педагогічної підтримки розумово відсталих дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування у інтернат них закладах. Визначено чинники, що впливають на розвиток даної категорії ...
Махукова, Т. В.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
В статті здійснюється порівняльний аналіз дій порівняння за семантичними ознаками, узагальнення, диференціації загальновживаних слів та фразеологізмів при виконанні завдань констатувального експерименту молодшими ...
Кузнецова, М. С.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
У даній статті проводиться аналіз результатів експериментального дослідження, присвяченого виявленню особливостей репродуктивної уяви учнів старших класів допоміжної школи.
Мартиненко, І. В.; Яковенко, О. П.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
Автори статті розглядають особливості дитячо-батьківських відносин як важливий фактор гармонійного розвитку дитини, звертаючи особливу увагу на категорію дітей із заїканням старшого дошкільного віку. У ...
Гриненко, О. М.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
В статті наведено аналіз результатів дослідження особливостей засвоєння теоретичних знань та сформованості умінь з теми «Суфікс» у молодших школярів із ТПМ, отримані під час проведення першого етапу констатувального ...
Гріньова, О. М.; Гроза, О. С.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
У статті вивчаються проблеми особистісного розвитку дітей з вадами мовлення. Представлено результати теоретичного аналізу й експериментального дослідження особливостей особистісного розвитку дітей старшого ...
Сєромаха, Н. Є.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
В статті на підставі теоретичного аналізу спеціальної літератури представлена характеристика особливостей поведінки, яку виявляють розумово відсталі молодші школярі в ситуаціях фрустрації.
Коломієць, Ю. В.; Дерев’янко, Н. О.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
В статье представлены особенности усвоения и использования приставочного глагольного словообразования младшими школьниками с тяжелыми нарушениями речи. Также проанализированы знания учеников младших классов с ...
Конопляста, С. Ю.; Яковенко, А. О.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
Проведений аналіз обстеження стану сформованості просторового мислення у 23 дітей із вродженим незрощенням губи та піднебіння старшого дошкільного віку.
У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми професійного становлення майбутнього педагога, визначено сутність, динаміку, складові та сучасні тенденції професійної ідентичності вчителя.
Базима, Н. В.; Пісоцька, І. І.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
В статті представлено дослідження особливостей розвитку вербальної уяви у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня у порівнянні з розвитком вербальної уяви у дітей старшого дошкільного віку без мовленнєвих ...
У статті визначено основні завдання означеної проблеми, висвітлено науково-методично обґрунтовану поетапну методику дослідження стану сформованості складносурядних, складнопідрядних багатокомпонентних речень, ...
Омельченко, І. М.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
У статті автором висвітлені результати експериментального дослідження соціально-перцептивних здібностей у дітей старшого дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем.
Шеремет, М. К.; Бикова, А. М.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
Стаття присвячена особливостям формування орфографічних навичок в учнів молодших класів з тяжкими порушеннями мовлення, засобами використання орфографічних завдань на уроках української мови.