Автори статті розглядають особливості дитячо-батьківських відносин як важливий фактор гармонійного розвитку дитини, звертаючи особливу увагу на категорію дітей із заїканням старшого дошкільного віку. У статті описуються етапи діагностики дитячо-батьківських відносин, а також пропонується коротка характеристика стилів батьківського відношення у сім’ях, що виховують дітей із заїканням.
Авторы статьи рассматривают особенности детско-родительских отношений, как важный фактор гармонического развития детей, акцентируя внимание на категории детей с заиканием старшего дошкольного возраста. В статье описываются этапы диагностики детско-родительских отношений, а также предлагается краткая характеристика стилей родительского отношения в семьях детей с заиканием.
Authors of article consider features of attitudes of children and their parents as the important factor of harmonious progress of children with focus on children with stutter of the preschool age.
The attitude between the children and their parents are described, as well as the characteristic of styles of the parental attitude in families of children with stutter.