№ 1: Recent submissions

  • Рябченко, В. (Видавництво "Майстер-клас", 2006)
    Людство сьогодні в багатьох ситуаціях демонструє свою неспроможність локалізувати і врегулювати прояви безмежної свободи, яка трансформується у свавілля не віроломно і відкрито, а завуальовано, коли не можна винного схопити ...
  • Бушман, І. (Видавництво "Майстер-клас", 2006)
    Розглядаються соціокультурні процеси сучасного суспільства та проблема ціннісних орієнтацій, їх співвідношення та взаємопотенціювання з поняттями «нація», «етнос».
  • Гайденко, В. (Видавництво "Майстер-клас", 2006)
    У статті розглядається гендерна освіта як необхідна складова освіти за умов мінливості соціуму. Показується мізогіністська орієнтація інтелектуальної історії людства на прикладі історії філософії. Спираючись на соціологічні ...
  • Гофрон, А. (Видавництво "Майстер-клас", 2006)
    В статті проаналізовано сучасні філософські підходи до феномена спілкування. Розкрито три способи, що визначають провідні типи змін моделей освіти: регресивна, адаптаційна та інноваційна. Виокремлюються дві практики ...
  • Робуль, О. (Видавництво "Майстер-клас", 2006)
    Авторка розглядає здобутки синергетики в сучасній освіті через висвітлення особливостей інноваційної синергетичної методології та змісту професійної підготовки майбутніх учителів. У статті презентуються авторський погляд ...
  • Пивоварова, О. (Видавництво "Майстер-клас", 2006)
    У статті розкривається підхід сучасного західного психолога Едварда де Боно до проблеми творчого мислення, розглядається поняття, яке він ввів у психологію творчості у 1967 році, — «латеральне мислення». Особлива увага ...
  • Клепко, С. (Видавництво "Майстер-клас", 2006)
    В даній частині роботи розглядаються проблеми міждисциплінарності, трансдисциплінарності та пошуку парадигми постдисциплінарного університету. Аналіз процесів міждисциплінарної інтеграції розкриває її фундаментальні ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович (Видавництво "Майстер-клас", 2006)
    У статті йдеться про нові контури, яких набуває освіта в контексті глобалізаційних та інформаційних впливів. Акцентовано увагу на п’яти принципових положеннях, які складають концептуальну канву сучасної філософії освіти ...

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account