Eliopoulos, Panos(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
Aristotle and Confucius elaborate their
theories on the basis of a complex apprehension
of the ethical and political problem as one. The Greek and the Chinese
philosopher focus on the importance of virtue, which signifies ...
Коперльос, Руслана(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
В статті розглядається проблема дослідження та вивчення “складності” в постнекласичній раціональності, а також своєрідна еволюція розуміння складності
в науці: від простоти до складності. Метою дослідження є зведення
складності ...
Добронравова, Ірина(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
В статті розглядаються підстави для розуміння наукової істини як
нелінійного процесу. Філософія постнекласичної науки визначається як
практична, оскільки ці підстави фіксують можливості людської свободи. Онтологічно ...
Довбня, Віктор(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
У статті розглянуто проблемно-змістовні
особливості функціонування закладів післядипломної педагогічної освіти в контексті
викликів глобалізації. Оцінка стану як проблемного актуалізує необхідність упровадження в актуальний ...
Park, Jin-Whan(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
Moral Judgment, one of the key elements in
moral education, has seen no significant progress
since the cognitive moral education model
developed by Piaget and Kohlberg in the 1980s.
Although this model has been criticized ...
Альдона Побоєвська(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
Відсутність на сьогодняшній день філософської освіти в школі є значною прогалиною
у вихованні польської молоді. У статті, перш
за все, зазначаються деякі завдання філософської освіти. Далі авторка
розмірковує над тим, ...
Адаменко, Надія; Кравченко, Юлія(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
В огляді йдеться про наукові заходи та пошуки з вивчення методики
«Філософія для дітей», здійснені дослідниками НПУ ім. М. Драгоманова
з 2009 по 2015 р. Зокрема, це — тренінги, експериментальні уроки в школах, участь у ...
Горбунова, Людмила(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
Сучасна освітня політика формується під
впливом соціокультурних викликів глобалізації,
яка відбувається як процес руйнації колишніх
відносно гомогенних етно-культурних та національних цілісностей та
становлення нових ...
Панченко, Леся(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
В статті актуалізується проблема
відповідності світоглядних та теоретико-методологічних засад вітчизняної освіти
сучасним соціокультурним викликам, що,
власне, й зумовило виокремлення філософії
освіти в особливу сферу ...
Зінченко, Віктор(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
Досліджена специфіка стратегій постіндустріального суспільного розвитку
і трансформацій соціальних інститутів,
влади, моделей управління в умовах глобалізації в сучасних розвинених індустріальних
системах. У статті ...
Курбатов, Сергій; Буравой, Майкл(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
У своєму ексклюзивному інтерв’ю нашому журналу президент Міжнародної соціологічної асоціації (ISА 2010–2014), професор Університе
ту Берклі (США) Майкл Буравой розповідає про підготовку XVIII Всесвітного соціологічного ...
Габермас, Юрген(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
Книжка всесвітньо відомого німецького
філософа Юргена Габермаса присвячена аналізу марксистської соціальної теорії та загалом потенціалу еволюціоністської концепції
суспільства. Охоплено широкий спектр сюжетів: від ролі ...
Бойченко, Михайло(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
Статтю присвячено виявленню соціально-інституційних передумов виникнення і розвитку критичного мислення. Автор доводить
тотожність філогенетичних та онтогенетичних підстав виникнення і розвитку критичного мислення. ...
Peters, Michael; Jandrić, Рetar(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
This conversation is an abbreviated version of the articles “Philosophy
of education in the age of digital reason” (Peters & Jandrić, 2015a) and
“Learning, creative col(labor)ation, and knowledge cultures” (Peters ...
Гончаренко, Ольга(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
Май серце і дивись у серце. Ці слова
відомого
польського поета Адама Міцкевича
стали останніми у праці українського філософа, психолога та педагога Степана Балея
«Шляхи самопізнання» (Краків,1946). Ними
автор у ролі ...
Довбня, Віктор(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
Стаття присвячена аналізу предметного поля філософії освіти Г. Ващенка та проблемі культурно-освітнього спадку в сучасному суспільстві.
Показано можливості нового «прочитання» філософсько-педагогічної
спадщини українського ...
Пітерс, Майкл A.; Беслей, Тіна; Яндрич, Петар(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
Ми звертаємося з солідарною професійною підтримкою наших українських колег і висловлюємо наші найглибші співчуття з приводу загибелі
людей і страждань громадян України в результаті української кризи 2014.
Ми розуміємо, ...
Молодиченко, Валентин; Степаненко, Ірина(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
У статті здійснено аналітичний огляд роботи міжнародної науково-практичної конференції «Гармонізація культурно-освітнього простору
вищої школи: соціально-педагогічні аспекти». На підставі узагальнення
результатів дискусій, ...
Артюх, В’ячеслав(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014)
У статті проаналізовано історичні,
ідеологічноціннісні, герменевтичні фактори, які уможливили конструювання образу історії української філософії як процесу. Автор доводить, що конструювання моделі філософського процесу ...