У статті здійснено аналітичний огляд роботи міжнародної науково-практичної конференції «Гармонізація культурно-освітнього простору
вищої школи: соціально-педагогічні аспекти». На підставі узагальнення
результатів дискусій, що проходили на конференції, окреслено діапазон
факторів, що забезпечують успішність гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх фахівців, а також тих, що заважають процесу
повноцінної гармонізації культурно-освітнього простору. Визначено перспективні лінії подальших теоретичних досліджень означеної проблеми,
наведено практичні рекомендації.
В статье осуществлен аналитический обзор работы международной научно-практической конференции «Гармонизация культурно-образовательного пространства высшей
школы: социально-педагогические аспекты». На основании обобщения результатов дискуссий, проходивших на конференции, очерчен диапазон факторов, обеспечивающих
успешность гармонизации культурно-образовательного пространства будущих специалистов, а также тех, которые мешают процессу полноценной гармонизации культурно-образовательного пространства. Определены перспективные линии дальнейших теоретических исследований этой проблемы, приведены практические рекомендации.
The article presents an analytical review of the work of the international scientific and
practical conference “Harmonization of cultural and educational space of higher education:
socio-pedagogical aspects”. On the basis of generalization of the discussions’ results held at the
conference a range of factors to ensure the success of the harmonization of cultural-educational
space of future professionals as well as those that hinder the full process of harmonization of
cultural and educational space were outlined. The promising lines of further theoretical studies
of this problem and practical recommendations were identified.