Шулекина, Ю. А.(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
У статті розглянута специфіка смислового сприйняття мовлення дітей з мовленнєвими порушеннями. Показано, що проблеми розуміння мовлення на різних рівнях у таких дітей обумовлені особливостями їх мовленнєвого та когнітивного ...
Гріньова, О. М.; Гроза, О. О.(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
У статті досліджується проблема особистісного розвитку дітей з вадами мовлення. Наведено результати експериментального дослідження специфіки особистісного розвитку дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ. Представлено програму ...
Дроздова, Н. В.(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
Висвітлюються аспекти взаємодії вчителя-логопеда з батьками у формуванні мовленнєвої активності старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення.
Фур, Е. П.(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
Стаття показує вплив порушення просторових уявлень на процес оволодіння лексикою з просторовим значенням. У статті представлена послідовність вивчення особливостей лексики з просторовим значенням у дітей 5-6 років із ...
Кондратенко, В. О.(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
У статті представлено огляд сучасних методик подолання заїкання у дітей та підлітків, аналізується їх зміст, ефективність та особливості використання в логопедичній роботі.
Чистобаева, А. Ю.(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
Автор розглядає можливості міждисциплінарного підходу і моделювання як основного системологічного методу аналізу результатів діагностики розвитку мовлення, що, у свою чергу, дає змогу переглянути загальні слова шаблони незрілості.
Сорочан, Ю. Б.(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
Стаття містить узагальнені дані теоретичного аналізу проблеми породження мовленнєвого висловлювання з позицій лінгвістичної, психологічної та нейролінгвістичних шкіл; показує і розкриває роль яку відіграють механізми ...
Чередніченко, Н. В.; Бурдєєва, М. А.(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
У статті висвітлюється проблема взаємозв’язку між процесами засвоєння писемного мовлення та нотної грамоти, подається короткий аналіз даної проблеми у сучасних вітчизняних та закордонних дослідженнях. Розкриваються їхні ...
Ленів, З. П.(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
У статті розглядаються актуальні проблеми логопедії, пошук шляхів застосування ефективних сучасних технологій корекції заїкання у дошкільників засобами арттерапії.
Січкарчук, Н. Д.(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
У статті автор висвітлює місце емоційно-оцінної лексики та художньо-мовленнєвої діяльності, як засобу її формування, в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з моторною алалією.
Литвиненко, В. А.(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
Дослідження присвячено актуальній проблемі корекції мовлення дошкільників із ФФН засобами тетралізовано-ігрової діяльності. Розвиток мовлення дошкільників із ФФН засобами тетралізовано-ігрової діяльності сприяє особистісному ...
Пінчук, Ю. В.(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
У статті порушується питання змісту та напрямків спільної роботи логопеда і психолога з подолання порушень письма у школярів з дисграфією, описуються умови спільної діяльності зазначених фахівців.
Назарова, О. C.(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
Стаття розкриває актуальність використання мультимедійних презентацій у роботі вчителялогопеда. У ній освітлені питання варіативності використання презентацій на різних етапах роботи вчителя-логопеда і основні вимоги до ...
Елецкая, О. В.(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
Стаття присвячена актуальній для логопедії проблемі порушення формування у школярів орфографічного досвіду письма. У ній аналізуються результати проведеного серед учнів п'ятих класів вибірково-діагностичного та комплексного ...
Лямина, И. П.(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
У статті автор розкриває поняття «спілкування», «невербальні засоби спілкування», онтогенез протомови, а також використання альтернативних засобів комунікації в корекційної роботи.