DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 18 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25956
Title: Изучение проблемы дизорфографии у учащихся общеобразовательной школы
Authors: Елецкая, О. В.
Keywords: дізорфографія
орфографічні помилки
навичка письма
письмове мовлення
мовленнєві здібності
дизорфография
орфографические ошибки
навык письма
письменная речь
языковые способности
disorthography
spelling error
skill of the letter
written speech
language abilities
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Елецкая, О. В. Изучение проблемы дизорфографии у учащихся общеобразовательной школы / О. В. Елецкая // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 66-69
Abstract: Стаття присвячена актуальній для логопедії проблемі порушення формування у школярів орфографічного досвіду письма. У ній аналізуються результати проведеного серед учнів п'ятих класів вибірково-діагностичного та комплексного експериментального дослідження індивідуальних психофізіологічних особливостей, психічних функцій і процесів, що забезпечують функціональну систему орфографічного досвіду письма у школярів, що зазнають труднощі в засвоєнні орфографії.
Статья посвящена актуальной для логопедии проблеме нарушения формирования у школьников орфографического навыка письма. В ней анализируются результаты проведѐнного в среде учащихся пятых классов выборочно-диагностического и комплексного экспериментального исследования индивидуальных психофизиологических особенностей, психических функций и процессов, обеспечивающих функциональную систему орфографического навыка письма у школьников, испытывающих трудности в усвоении орфографии.
The article is devoted to the actual to logopaedics the problem of violations of the formation of the pupils orthographic skill of writing. The paper analyses the results of the conducted in the environment of pupils of the fifth classes selectively diagnostic and complex experimental study of individual psychophysical features, mental functions and processes, which provide functional system of spelling skills letters of the pupils who have difficulties in learning the spelling.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25956
Appears in Collections:Випуск 18

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Eletskaia.pdfосновна стаття398.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.