Організацію виробничої практики майбутніх фахівців розглядаємо як системну взаємодію між усіма компонентами професійної підготовки (теоретичною та практичною підготовкою, закладами освіти та базами практики, ...
Проаналізовано структуру професійно-практичної підготовки як педагогічного процесу: цілі (навчальна, розвивальна, виховна), зміст, принципи, методи, форми та засоби. Обгрунтовано, що принципи під час ...
Якимович, Тетяна Дмитрівна; Копельчак, Михайло Павлович(2020)
Мета статті полягає в обґрунтуванні методики та алгоритму внутрішнього моніторингу проекту. Представлено результати моніторингу освітнього проекту, який передбачив розроблення освітньої програми підготовки ...
Козловська, І. М.; Якимович, Тетяна Дмитрівна(2018)
Стаття присвячена проблемі інтеграції фундаментальних знань в закладах професійної освіти. Обгрунтовано методологічні аспекти формування фундаментальних знань. Зроблено висновок про те, що використання інтегративного ...
Проаналізовано сутність інноваційних процесів в діяльності навчального закладу. Обґрунтовано рівні реалізації інноваційних процесів. Показано взаємодію теорії і практики впровадження інновацій в навчальний процес ...
Обґрунтовано залежність змісту професійного навчання від соціально обумовлених вимог до моделі фахівця. Доведено необхідність розрізнення моделі підготовки та діяльності фахівця. Висвітлено особливості ...