Проаналізовано структуру професійно-практичної підготовки як педагогічного процесу: цілі (навчальна, розвивальна, виховна), зміст, принципи, методи, форми та засоби. Обгрунтовано, що принципи під час професійно-практичної підготовки набувають особливих рис та конкретизуються. Зміст професійно-практичної підготовки визначається структурою навчального процесу та структурою виробництва, до якої належать суб’єкти (люди) та об’єкти праці (засоби та предмети праці), виробнича технологія і людська праця. Встановлено, що основою для класифікації методів є джерело передача знань, структура особистості, ступінь продуктивності, дидактичні задачі. Типи занять визначаються дидактичними цілями, а також і логікою формування вмінь.
The structure of professional-practical training as a pedagogical process is analyzed: goals (educational, developmental, developmental), content, principles, methods, forms and means. It is substantiated that the principles during vocational training acquire special features and are specified. The content of vocational training is determined by the structure of the educational process and the structure of production, which includes subjects (people) and objects of labor (means and objects of labor), industrial technology and human labor. Found that the basis for classifying methods is the source of knowledge transfer, the structure of the personality, the degree of productivity, didactic tasks. Types of classes are determined by the didactic goals, as well as the logic of the formation of skills.