У XXI столітті вибух інформаційних та комунікаційних технологій збільшив використання цифрових пристроїв для багатьох цілей у робочій сфері та у формальній та неформальній освіті. Технології відіграють вирішальну роль у нашому повсякденному житті, і це змушує професіоналів, педагогів та учнів знову замислитись над своїми основними принципами, щодо використання технології для перепроектування або реорганізації системи освіти та навчання. Крім того, ці технологічні пристрої відіграють важливу роль, допомагаючи учням та викладачам отримати більше користі від них. У статті розглядається проблема визначення широкої концептуальної теорії застосування передових технологій в освітніх установах, особливо у вищій освіті. Стаття починається з обговорення численних та заплутаних значень електронного навчання у відповідній літературі. Окреслено перехід до вивчення проблеми становлення студентів у центрі навчального процесу та розвиток їх здібностей до самостійного навчання. Виявлено помітні прогалини у дослідженнях електронного навчання та проаналізовано деякі невід’ємні проблеми, властиві як проведенню значущих досліджень передових технологій в умовах навчання/викладання, так і їх фактичному впровадженню. У дослідженні визначено основні терміни, пов’язані з цифровою освітою такі як: електронне навчання, онлайн-навчання, цифрове навчання та дистанційне навчання.
Метою статті є виявлення та порівняння основних видів цифрового навчання та терміни, пов’язані з цими формами освіти методом визначення основних термінів, пов’язаних з дистанційною освітою та порівняння ключових елементів цифрового навчання. Ця робота чітко охоплюватиме вищезгадані поняття. По-перше, у ній представлені смислові елементи. По-друге, дається концептуальне визначення електронного навчання, цифрового навчання, онлайн навчання та дистанційного навчання. Нарешті, аналізується термінологія, що використовується у різних видах навчання.
In the 21st century, there is a wave of information and communication technologies, the greatest use of digital devices for various purposes in the work sphere, both in formal and informal education. Technologies play a vital role in our everyday life, and it forces professionals, educators and scientists to redefine their basic principles, while choosing technologies for redesigning or reorganizing the education system. In addition, these technological outbuildings play an important role, helping teachers and students to get more benefits out of them. The article deals with the problem of defining a broad conceptual theory of the introduction of advanced technologies in educational settings, most particularly in higher education. The article is based on the discussion of the multiple and confusing meanings of electronic learning in relevant literature. Proceeding to the examination of the issue of putting students at the centre of the study process and improving their abilities to self-education were outlined. Considerable gaps were discovered in the studies of electronic training and some unseen problems peculiar to carry out significant achievements of advanced technologies in learning/teaching environment, as well as their actual implementation were analysed. The following study defines the main terms related to digital lighting such as: electronic learning, online learning, digital learning and remote learning. The aim of the article is to reveal and match the main types of digital learning and terms related to these forms of learning by the method of identifying the main terms related to remote learning and matching the key elements of digital learning. This scientific work will clearly cover the above-mentioned concepts. First, it represents the meaningful elements. Secondly, there is a conceptual definition of electronic learning, digital learning, online learning and remote learning. Finally, The terminology used in the different types of training is analysed.