Навчально-науковий інститут публічного управління та адміністрування: Recent submissions

  • Бех, Володимир Павлович; Бех, Юлія Володимирівна; Туленков, Микола Васильович; Кравченко, Алла Анатоліївна; Макаренко, Л. М.; Рябека, Олександр Григорович; Крохмаль, Наталія Василівна; Чепак, В. В.; Чепуренко, Яна Олексіївна (“Каравела”, 2018)
    У посібнику в межах системного підходу розглянуто світоглядно-історичні, логіко-методологічні та соціально-технологічні засади управління сталим розвитком соціальних систем у контексті глобальних соціально-культурних змін ...
  • Bekh, Vladimir; Bekh, Yuliya (2015)
    The article deals with tolerance as phenomenon, need, value, norm and principle of behavior of individual and groups in the development of modern European education. It is proved that tolerance, as the property of individual’s ...
  • Бех, Володимир Павлович; Бех, Юлія Володимирівна (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012)
    Монографія висвітлює генезис, морфологію і функціональну спроможність системи соціальної роботи, як природного явища. Послідовно обґрунтовується походження, сутність, зміст, морфологічна та процесуальні форми соціальної ...
  • Бех, Володимир Павлович; Бех, Юлія Володимирівна (2020)
  • Бех, Володимир Павлович; Бех, Юлія Володимирівна; Кравченко, Алла; Крохмаль, Наталія Василівна; Малик, Іван; Мартинюк, Світлана; Рябека, Олександр Григорович; Сташкевич, Оксана Олександрівна; Цзя Жень (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019)
    Колективна монографія вітчизняних вчених-освітян присвячена визначенню мейнстриму у саморозгортанні особистості людини на основі оволодіння смислогенезом і долі планетарної спільноти як Колективної особистості у ...
  • Бех, Володимир Павлович; Жижко, Тетяна Анатоліївна; Бех, Юлія Володимирівна (видавництво Вищої школи управління і адміністрації в Ополє, Польща, 2020)
    Системне мислення аналізується як: якісно новий компонент системи компетентностей фахівців ХХІ ст., не залежно від сфери їх професійної діяльності; перехід навчального процесу від фактологічної до методологічної ...
  • Бех, Володимир Павлович; Бех, Юлія Володимирівна (2015)
    У статті розглянуто зміст філософського аналізу проблем професійної освіти, що складається зі встановлення природи явища, його сутності, змісту, форм, світогляду та ідеології пізнання, місця людини в ньому і моделювання ...
  • Bekh, Volodymyr P.; Bekh, Yuliya (Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna, 2019)
    The state of origin of the system of education and upbringing of the information age realized in the algorithm of self-organization is predicted on the basis of the regularities of the first stage of the life cycle of the ...
  • Чепуренко, Янна Олексіївна (Ореол-Сервіс, 2020)
    Проаналізовано поняття «система», «системний підхід», принципи системного підходу; подані характерні ознаки системних об’єктів. Визначено риси системного підходу, які характерні при визначенні системних властивостей ...
  • Сташкевич, Оксана Олександрівна (Ореол-Сервіс, 2020)
    У статті визначається поняття «інновація», основні уявлення його походження, зміст та сутність. Розглядається зміст «Стратегій розвитку сфери інноваційної діяльності до 2030 року». Висвітлюються структурні зв’язки між ...
  • Жижко, Тетяна Анатоліївна; Бех, Юлія Володимирівна (Ореол-Сервіс, 2020)
    У статті розглянуто парадигму системного мислення з точки зору підготовки фахівців спеціальності «менеджмент». Визначено, що наочною стає розбіжності у розумінні системного мислення між вітчизняними і зарубіжними дослідниками: ...
  • Бех, Володимир Павлович; Жижко, Тетяна Анатоліївна; Бех, Юлія Володимирівна (Ореол-Сервіс, 2020)
    У статті розкрито основні напрями та етапи формування наукового знання з системного мислення в роботах українських та зарубіжних вчених. Розкрито системне мислення, як якісно новий компонент системи компетентностей фахівців ...
  • Верьовкін, Валентин Валентинович; Марущенко, К. О. (RS Global Sp. z O. O., 2020)
    Пропонований словник митно-прикордонних термінів є практичним втіленням спільної ініціативи представників різних державних установ та освітніх закладів таких двох країн, як Україна та Польща, основною метою якої є ...
  • Weriowkin, W. W. (2020)
    Proponowany słownik terminologii celno-granicznej jest praktyczną realizacją wspólnej inicjatywy przedstawicieli instytucji państwowych i uczelni wyższych Ukrainy oraz Polski, której najważniejszym celem jest intensyfikacja ...
  • Цимбал, Світлана Миколаївна ("Інтерсервіс", 2014)
    Предметом вивчення навчальної дисципліни “Історія та теорія соціології” є становлення соціологічного знання, процес виникнення, основні етапи розвитку, історичні форми і напрями соціології, процес виокремлення з людського ...
  • Романовский, Александр Алексеевич; Романовская, Юлия Юрьевна ("ЭксОб", 2002)
    Настоящее пособие предназначено студентам высших учебных заведений, потенциальным предпринимателям, только начинающим свое собственное дело, а также уже состоявшимся бизнесменам - действующим предпринимателям и руководителям ...
  • Романовський, Олександр Олексійович; Романовська, Юлія Юріївна (Видавниче підприємство "Деміур", 2002)
    Цей посібник призначений студентам вищих навчальних закладів, потенційним підприємцям, котрі тільки починають власну справу, а також тим, які вже відбулися як бізнесмени, — діючим підприємцям і керівникам приватного бізнесу. ...
  • Романовський, Олександр Олексійович; Гребельник, Олександр Петрович ("Деміур", 2003)
    У навчальному посібнику на основі головних законодавчих актів, які регулюють зовнішньоекономічні відносини, розглядається низка проблем, пов’язаних із зовнішньоторговельною та зовнішньоекономічною діяльністю в Україні: ...
  • Романовська, Олександра Олександрівна; Романовська, Юлія Юріївна; Романовський, Олександр Олексійович (2018)
    У посібнику розглянуто досвід інноваційного розвитку, трансформації та удосконалення вищої освіти Сполучених Штатів Америки у період із другої половини ХХ – початку ХХІ століть. Студентам демонструються характерні риси, ...
  • Романовська, Олександра Олександрівна; Романовська, Юлія Юріївна; Романовський, Олександр Олексійович ("Нова книга", 2010)
    У посібнику розглянуто досвід розвитку, трансформації та удосконалення вищої освіти Сполучених Штатів Америки у період із кінця ХХ і на початку ХХІ століття. Студентам демонструються характерні риси, особливості та напрями ...

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account