Короткий опис(реферат):
У посібнику розглянуто досвід інноваційного розвитку, трансформації та удосконалення вищої
освіти Сполучених Штатів Америки у період із другої половини ХХ – початку ХХІ століть. Студентам демонструються характерні риси, особливості та напрями інноваційної діяльності американських
ЗВО – університетів, коледжів та інших навчальних інституцій – в умовах зацікавленості суспільства
США в розвитку науки і техніки, отриманні нових знань, технологій, професій, у зміцненні престижу, економіки і потужності країни.
У книзі аналізуються результати державної підтримки та впливу приватного капіталу на інноваційний розвиток американської вищої освіти та поступове перетворення ЗВО США в освітні економічні корпорації. Розглянуто нові ролі ЗВО в сучасному суспільстві, соціально-економічна сутність
інноваційного розвитку сфери вищої освіти в умовах її реформування, вивчається теорія і практика
організації інноваційної діяльності у сфері вищої освіти, досвід американців з організації та управління інноваціями в освіті. Наведено базові положення до теорії інноватики вищої освіти, розглянуто
вступ до наукового напряму «інноватика вищої освіти». Детально представлено та проаналізовано
особливості управління інноваційною діяльністю ЗВО, а саме – інноваційну політику та інноваційні
відносини, розглянуто концепцію «потрійної спіралі» Г. Іцковіца.
Посібник призначений для використання в педагогічних, економічних, інженерно-технічних
університетах, інститутах і коледжах, а також при підготовці фахівців в інших ЗВО України. Може
використовуватися для підготовки бакалаврів і магістрів педагогічних, соціально-економічних, інших
гуманітарних спеціальностей при вивченні таких дисциплін, як економіка, підприємництво, менеджмент, маркетинг, педагогіка і психологія вищої школи, історія зарубіжних країн, філософія освіти,
теорія освіти тощо. Також буде корисним для фахівців галузі економіки освіти, вищої школи, аспірантам і науковцям.