Бойченко, Наталія(Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2019)
Українсько-британський форум «Досконалість викладання і навчання у вищій освіті» відбувся 4 грудня 2020 року у місті Києві і був присвячений підведенню підсумків попередніх спільних українсько-британських освітніх ...
Гомілко, Ольга(Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2019)
Конференцію Британської асоціації слов’ян-ських і східноєвропейських студій (BASEES) 2019 року було присвячено трид-цятій річниці падіння Берлінського муру – події, котра ознаменувала тріум-фальну перемогу цінностей ...
Карпенко, Катерина; Гулевський, Сергій(Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2019)
The television series are viewed from the perspective of their potential educational role. It is noted that television as a whole, and separately its component the television series, remain an influential form of media ...
Моркіна, Юлія(Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2019)
В 1907 – 1923 гг. в Харькове выходил неперио-дический сборник трудов так называемой «Харьковской школы» – последова-телей А.А. Потебни и А.Н. Веселовского. Сборник назывался «Вопросы теории и психологии творчества». В ...
Матусевич, Тетяна; Колесник, Лариса(Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2019)
Дана стаття присвячена аналізу сучасних тенденцій розвитку грома-дянської освіти та презентації та аналізу результатів всеукраїнського до-слідження «Демократія в освіті» задля виокремлення викликів, що поста-ють в процесі ...
Шамрай, Вікторія(Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2019)
У статті розкривається роль освіти в за-безпеченні існування сучасної демократичної системи. Демократичне урядування розгля-дається крізь призму кризи представницької демократії, яка постає в умовах глобального ...
William L.McBride(Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2019)
The chorus of doubts concerning the continued viability of the Western liberal tradition itself, in both ideational and institutional aspects, has grown much louder over the past several years. Can this tradition be said ...
Невідомий автор(Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2019)
В листопаді 2019 року в Національному університеті «Одеська морська академія» відбувся перший круглий стіл «Створювальне знання: гуманізм, інновація, самоосвіта». Одним із джерел натхнення для проведення круглого столу ...
Пипич, Анатолій(Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2019)
Автор виходить з традиційності бачен-ня специфіки соціального від поглядів неокан-тіанців і Дільтея до розрізнення „humanities” та „science”. Передусім розбіжність ця долається через синтез знання про людину і ...
Добронравова, Ірина(Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2019)
Розгляд В.С.Стьопіним співвідношення пред-метів класичного, некласичного та постнекла-сичного типів наукової раціональності в якості аспектів або фрагментів систем, що саморозви-ваються, і які є предметом постнекласичного ...
Emmanuel Ofuasia(Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2019)
Owing to the nearly tangible result in the quest toward inclusive development in Africa, there has been the clamour that perhaps the Social Sciences, charged with the responsibility of providing solace for the menace are ...
Helen Chukwudi Oribayo; Ayodele Olalekan Shotunde; Godwin Ehi Azenabor(Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2019)
The aim of this essay is to examine the relevance of I and Thou through the lens of Martins Buber’s philosophy of education. The fundamental problem is that the educational system in the new-states like Nigeria is in need ...
Асмут, Крістоф(Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2019)
У лекції обґрунтовується доцільність розу-міння освіти як завдання, адресованого людині і суспільству. Пов’язана з цим проблематика роз-глядається у сучасних соціокультурних контек-стах, де актуалізуються філософсько-освітні ...
Адорно, Теодор(Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2019)
Український переклад роботи німецького філософа-неомарксиста Теодо-ра Адорно «Виховання після Аушвіца» присвячений 75-тій річниці визволенняв’язнів нацистського концентраційного табору Аушвіц. У цій роботі, яку Тео-дор ...
Горбунова, Людмила(Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2019)
Освіта для стійкого розвитку (ESD) зна-ходиться у центрі Порядку денного стійкого розвитку на період до 2030 року і отримала широке визнання у якості ключового фактора і невід’ємного елементу якісної освіти. ...
Пролеєв, Сергій(Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2019)
У статті розглядається виклик освітній системі, який постає з соціокультурного кон-тексту та умов глобального світу. Робиться наголос на культурно-історичному характері виникнення та розвитку інституту освіти. ...
Бойченко, Михайло(Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, 2019)
У статті проаналізовано розвиток системи освіти України під кутом зору теорії поколінь американських дослідників Вільяма Строса і Ніла Хау. Надано теоретичне обґрунтування гі-потезі щодо перехідного характеру усього ...
Процес створення нового напрямку в біоетиці – урбаністичного – надактуальний у глобальному світі. Україна як постсоціалістична країна є перспективним полем для урбаністичних досліджень. З одного боку, ...