Сєромаха, Н. Є.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
В статті на підставі теоретичного аналізу спеціальної літератури представлена характеристика особливостей поведінки, яку виявляють розумово відсталі молодші школярі в ситуаціях фрустрації.
Коломієць, Ю. В.; Дерев’янко, Н. О.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
В статье представлены особенности усвоения и использования приставочного глагольного словообразования младшими школьниками с тяжелыми нарушениями речи. Также проанализированы знания учеников младших классов с ...
Конопляста, С. Ю.; Яковенко, А. О.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
Проведений аналіз обстеження стану сформованості просторового мислення у 23 дітей із вродженим незрощенням губи та піднебіння старшого дошкільного віку.
У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми професійного становлення майбутнього педагога, визначено сутність, динаміку, складові та сучасні тенденції професійної ідентичності вчителя.
Базима, Н. В.; Пісоцька, І. І.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
В статті представлено дослідження особливостей розвитку вербальної уяви у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня у порівнянні з розвитком вербальної уяви у дітей старшого дошкільного віку без мовленнєвих ...
У статті визначено основні завдання означеної проблеми, висвітлено науково-методично обґрунтовану поетапну методику дослідження стану сформованості складносурядних, складнопідрядних багатокомпонентних речень, ...
Омельченко, І. М.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
У статті автором висвітлені результати експериментального дослідження соціально-перцептивних здібностей у дітей старшого дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем.
Шеремет, М. К.; Бикова, А. М.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
Стаття присвячена особливостям формування орфографічних навичок в учнів молодших класів з тяжкими порушеннями мовлення, засобами використання орфографічних завдань на уроках української мови.
Гладченко, І. В.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
У статті зазначено основні особливості формування гри у розумово відсталих дошкільників. Визначається провідна роль педагога (дефектолога) у формуванні гри розумово відсталих дошкільників.
Хлопоніна, Н. Є.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
Стаття присвячена теоретичному аналізу особливостей функціонально-рольової структури сім'ї, що виховує дитину з порушеннями психофізичного розвитку, особливостей реалізації основних сімейних функцій,. ...
В статті розглядаються сутність і зміст інструментарію для контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному клас, зміст інформації про учня, оцінка навчальної ...
Товстоган, В. С.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
В статті аналізуються педагогічні умови формування мотиваційної складової професійно-трудового навчання учнів з психофізичними вадами розвитку на основі вивчення досвіду роботи допоміжних шкіл та результатів ...
У статті здійснено опис удосконалення педагогічної практики майбутніх корекційних педагогів до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі шляхом детального висвітлення її кожного етапу. Особливу ...
Стаття присвячена проблемі підвищення якості підготовки студентів шляхом вивчення інтегративного за своїм змістом спецкурсу "Педагогічне прогнозування як процес формування прогностичних умінь майбутнього вчителя ...
Татьянчикова, І. В.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
Стаття присвячена проблемі соціалізації учнів з вадами розумового розвитку, визначені її основні тенденції і складові, теоретично обгрунтовано сутність процесу соціалізації з огляду на її місце в системі загальної ...