У статті здійснено опис удосконалення педагогічної практики майбутніх корекційних педагогів до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі шляхом детального висвітлення її кожного етапу. Особливу увагу приділено алгоритму підготовки до занять, аналізу заняття, тематиці методичних семінарів та висвітлено просвітницьку роботу майбутніх фахівців з батьками.
В статье осуществлено описание усовершенствования педагогической практики будущих коррекционных педагогов к работе с умственно отсталыми детьми в реабилитационном центре путем детального освещения ее каждого этапа. Особенное внимание уделено алгоритму подготовки к занятиям, анализу занятия, тематике методических семинаров и отражена просветительская работа будущих специалистов с родителями.
Description of remedial teachers-to-be teaching practice improvement for working with mentally retarded children at the rehabilitation center by performing the detailed illustration of its each stage has been accomplished. Particular attention is paid at training for the classes algorithm, class analysis, subject matter of methodological seminars, and specialists’-to-be educational work with the parents is covered.