У статті розглядається методологічний комплекс сучасної методичної науки. Актуальність лінгводидактичних досліджень обумовлена необхідністю створення об’єктивної наукової основи для оцінки ефективності методів навчання та їх подальшого розвитку, методів, в основі яких лежить, перш за все, ідея щодо формування мовної особистості. Стаття досліджує лінгводидактику як методичну науку, визначаючи її як формуючу основу навчання іноземним мовам.
В данной статье рассматривается методологический комплекс современной методической науки. Актуальность лингводидактических исследований обусловлена необходимостью создания объективной научной основы для оценки эффективности методов обучения и их дальнейшего развития, методов, в основе которых лежит, прежде всего, идея о формировании языковой личности. Статья исследует лингводидактику как методическую науку, определяя ее как формирующую основу обучения иностранным языкам.
The given paper deals with the methodological complex of modern methodical science. The actuality of linguodidactic research causes the necessity of objective scientific basis creation for the evaluation of the effectiveness of teaching methods and their future developments, methods based on the idea of language personality formation first of all. The paper investigates linguodidactics as methodical science, defining it as the forming base of foreign language teaching.