DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 58 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19484
Title: Деякі аспекти методологічного комплексу сучасної методичної науки
Authors: Шевченко, М. Є.
Keywords: методологічний комплекс
лінгводидактичні концепції
зміст навчання
іншомовний
міжкультурний
прагматичний аспект
комунікативна компетенція
когнітивний аспект
методологический комплекс
лингводидактические концепции
суть обучения
иноязычный
межкультурный
прагматический аспект
коммуникативная компетенция
когнитивный аспект
methodological complex
linguodidactic concept
content of education
foreign language
pragmatic aspect
communicative competence
cognitive aspect
Issue Date: 2017
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Шевченко, М. Є. Деякі аспекти методологічного комплексу сучасної методичної науки / М. Є. Шевченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 58. - С. 178-183.
Abstract: У статті розглядається методологічний комплекс сучасної методичної науки. Актуальність лінгводидактичних досліджень обумовлена необхідністю створення об’єктивної наукової основи для оцінки ефективності методів навчання та їх подальшого розвитку, методів, в основі яких лежить, перш за все, ідея щодо формування мовної особистості. Стаття досліджує лінгводидактику як методичну науку, визначаючи її як формуючу основу навчання іноземним мовам.
В данной статье рассматривается методологический комплекс современной методической науки. Актуальность лингводидактических исследований обусловлена необходимостью создания объективной научной основы для оценки эффективности методов обучения и их дальнейшего развития, методов, в основе которых лежит, прежде всего, идея о формировании языковой личности. Статья исследует лингводидактику как методическую науку, определяя ее как формирующую основу обучения иностранным языкам.
The given paper deals with the methodological complex of modern methodical science. The actuality of linguodidactic research causes the necessity of objective scientific basis creation for the evaluation of the effectiveness of teaching methods and their future developments, methods based on the idea of language personality formation first of all. The paper investigates linguodidactics as methodical science, defining it as the forming base of foreign language teaching.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19484
Appears in Collections:Випуск 58

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shevchenko.pdf311.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.