В статье рассматриваются основные принципы организации вводно-ознакомительного этапа учебной экскурсии как одной из наиболее методически эффективных форм, отражающих лингвосоциокультурный аспект обучения русскому языку как иностранному; анализируется содержание культурологического, жанрово-стилистического, лексико-семантического и грамматического блоков подготовительной работы, способствующей осознанному восприятию студентами-иностранцами материала экскурсионных занятий.
У статті розглядаються основні принципи організації підготовчого етапу навчальної екскурсії як однієї з найбільш методично ефективних форм, що відображають лінгвосоціокультурний аспект навчання російської мови як іноземної; аналізується зміст культурологічного, жанрово-стилістичного, лексико-семантичного та граматичного блоків підготовчої роботи, яка сприяє усвідомленому сприйняттю студентами-іноземцями матеріалу екскурсійних занять.
The article focuses on the analysis of the main principles of the preparatory stage of the study excursion as one of the most methodologically effective forms reflecting linguistic and sociocultural aspect of teaching Russian as a foreign language. The contents of the culturological, genre-stylistic, lexical-semantic and grammatical blocks of the preparatory work is analyzed, which contributes to the conscious perception of the material of excursion classes by foreign students.