Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Содержание вводно-ознакомительного этапа экскурсионной формы занятий со студентами-иностранцами

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Пахненко, И. И.
dc.contributor.author Телетова, С. Г.
dc.date.accessioned 2018-06-04T13:34:42Z
dc.date.available 2018-06-04T13:34:42Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Пахненко, И. И. Содержание вводно-ознакомительного этапа экскурсионной формы занятий со студентами-иностранцами / И. И. Пахненко, С. Г. Телетова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 58. - С. 126-131. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19447
dc.description.abstract В статье рассматриваются основные принципы организации вводно-ознакомительного этапа учебной экскурсии как одной из наиболее методически эффективных форм, отражающих лингвосоциокультурный аспект обучения русскому языку как иностранному; анализируется содержание культурологического, жанрово-стилистического, лексико-семантического и грамматического блоков подготовительной работы, способствующей осознанному восприятию студентами-иностранцами материала экскурсионных занятий. ua
dc.description.abstract У статті розглядаються основні принципи організації підготовчого етапу навчальної екскурсії як однієї з найбільш методично ефективних форм, що відображають лінгвосоціокультурний аспект навчання російської мови як іноземної; аналізується зміст культурологічного, жанрово-стилістичного, лексико-семантичного та граматичного блоків підготовчої роботи, яка сприяє усвідомленому сприйняттю студентами-іноземцями матеріалу екскурсійних занять. ua
dc.description.abstract The article focuses on the analysis of the main principles of the preparatory stage of the study excursion as one of the most methodologically effective forms reflecting linguistic and sociocultural aspect of teaching Russian as a foreign language. The contents of the culturological, genre-stylistic, lexical-semantic and grammatical blocks of the preparatory work is analyzed, which contributes to the conscious perception of the material of excursion classes by foreign students. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject студенты-иностранцы ua
dc.subject методика преподавания русского языка как иностранного ua
dc.subject лингвосоциокультурная компетенция ua
dc.subject учебная экскурсия ua
dc.subject студенти-іноземці ua
dc.subject методика викладання російської мови як іноземної ua
dc.subject лінгвосоціокультурна компетенція ua
dc.subject навчальна екскурсія ua
dc.subject foreign students ua
dc.subject teaching methods of Russian as a foreign language ua
dc.subject linguistic and sociocultural competence ua
dc.subject study excursion ua
dc.subject.classification 378:811.161.1-054.6 ua
dc.title Содержание вводно-ознакомительного этапа экскурсионной формы занятий со студентами-иностранцами ua
dc.title.alternative Зміст підготовчого етапу екскурсійної форми занять зі студентами-іноземцями ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics