DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 58 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19447
Title: Содержание вводно-ознакомительного этапа экскурсионной формы занятий со студентами-иностранцами
Other Titles: Зміст підготовчого етапу екскурсійної форми занять зі студентами-іноземцями
Authors: Пахненко, И. И.
Телетова, С. Г.
Keywords: студенты-иностранцы
методика преподавания русского языка как иностранного
лингвосоциокультурная компетенция
учебная экскурсия
студенти-іноземці
методика викладання російської мови як іноземної
лінгвосоціокультурна компетенція
навчальна екскурсія
foreign students
teaching methods of Russian as a foreign language
linguistic and sociocultural competence
study excursion
Issue Date: 2017
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Пахненко, И. И. Содержание вводно-ознакомительного этапа экскурсионной формы занятий со студентами-иностранцами / И. И. Пахненко, С. Г. Телетова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 58. - С. 126-131.
Abstract: В статье рассматриваются основные принципы организации вводно-ознакомительного этапа учебной экскурсии как одной из наиболее методически эффективных форм, отражающих лингвосоциокультурный аспект обучения русскому языку как иностранному; анализируется содержание культурологического, жанрово-стилистического, лексико-семантического и грамматического блоков подготовительной работы, способствующей осознанному восприятию студентами-иностранцами материала экскурсионных занятий.
У статті розглядаються основні принципи організації підготовчого етапу навчальної екскурсії як однієї з найбільш методично ефективних форм, що відображають лінгвосоціокультурний аспект навчання російської мови як іноземної; аналізується зміст культурологічного, жанрово-стилістичного, лексико-семантичного та граматичного блоків підготовчої роботи, яка сприяє усвідомленому сприйняттю студентами-іноземцями матеріалу екскурсійних занять.
The article focuses on the analysis of the main principles of the preparatory stage of the study excursion as one of the most methodologically effective forms reflecting linguistic and sociocultural aspect of teaching Russian as a foreign language. The contents of the culturological, genre-stylistic, lexical-semantic and grammatical blocks of the preparatory work is analyzed, which contributes to the conscious perception of the material of excursion classes by foreign students.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19447
Appears in Collections:Випуск 58

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pakhnenko_Teletova.pdf311.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.