В роботі використані комунікативно-орієнтовані засоби (вимоги, підходи, принципи, комунікативно-орієнтовані заняття та ін.), а також традиційні методи формування фонетичної компетентності. Охарактеризовано найважливіші уміння та критерії і показники оцінювання підготовленості досліджуваних майбутніх викладачів у зазначеному контексті. Установлено, що застосування зазначених засобів та читання спеціалізованого навчального курсу підвищило рівень підготовленості майбутніх викладачів до формування фонетичної компетентності у студентів.
В работе использованы коммуникативно-ориентированные средства (требования, подходы, принципы, коммуникативно-ориентированные занятия и др.), а также традиционные методы формирования фонетической компетентности. Охарактеризованы важнейшие умения, критерии и показатели оценивания подготовленности исследуемых будущих преподавателей в обозначенном контексте. Установлено, что применение указанных средств и преподавание специализированного учебного курса повысило уровень подготовленности будущих преподавателей к формированию фонетической компетентности у студентов.
The article deals with the usage of the communicative-oriented methods (requirements, approaches, principles, communicative-oriented classes, etc.) and traditional methods of formation of phonetic competence. Described essential skills, criteria and indicators for assessment of readiness of future teaching assistants in the indicated context. Using these methods and practicing the specialized training course has increased the level of preparedness of future teaching assistants to the formation of the phonetic competence to students – foreign language philologists.