DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 58 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19411
Title: Засоби професійної підготовки майбутніх викладачів педагогічного університету до формування англомовної фонетичної компетентності у студентів іноземної філології
Authors: Бегека, Д. А.
Keywords: іноземна філологія
майбутній викладач
фонетична компетентність
комунікативно-орієнтовані засоби
иностранная филология
будущий преподаватель
фонетическая компетентность
коммуникативно-ориентированные средства
foreign philology
the future teaching assistant
phonetic competence
communicative-oriented methods
Issue Date: 2017
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Бегека, Д. А. Засоби професійної підготовки майбутніх викладачів педагогічного університету до формування англомовної фонетичної компетентності у студентів іноземної філології / Д. А. Бегека // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 58. - С. 19-25.
Abstract: В роботі використані комунікативно-орієнтовані засоби (вимоги, підходи, принципи, комунікативно-орієнтовані заняття та ін.), а також традиційні методи формування фонетичної компетентності. Охарактеризовано найважливіші уміння та критерії і показники оцінювання підготовленості досліджуваних майбутніх викладачів у зазначеному контексті. Установлено, що застосування зазначених засобів та читання спеціалізованого навчального курсу підвищило рівень підготовленості майбутніх викладачів до формування фонетичної компетентності у студентів.
В работе использованы коммуникативно-ориентированные средства (требования, подходы, принципы, коммуникативно-ориентированные занятия и др.), а также традиционные методы формирования фонетической компетентности. Охарактеризованы важнейшие умения, критерии и показатели оценивания подготовленности исследуемых будущих преподавателей в обозначенном контексте. Установлено, что применение указанных средств и преподавание специализированного учебного курса повысило уровень подготовленности будущих преподавателей к формированию фонетической компетентности у студентов.
The article deals with the usage of the communicative-oriented methods (requirements, approaches, principles, communicative-oriented classes, etc.) and traditional methods of formation of phonetic competence. Described essential skills, criteria and indicators for assessment of readiness of future teaching assistants in the indicated context. Using these methods and practicing the specialized training course has increased the level of preparedness of future teaching assistants to the formation of the phonetic competence to students – foreign language philologists.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19411
Appears in Collections:Випуск 58

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Beheka.pdf353.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.