Процесс становления и развития школы требует разработки теоретико-
методологических аспектов национальной системы обучения и воспитания, глубокого изучения,
анализа, обобщения и творческого использования наследия отечественных педагогов не только
прошлого, но и, в первую очередь, современности, их перспективного педагогического опыта.
Назрела необходимость объективно проанализировать, переосмыслить и осветить позитивный
опыт современной лингводидактики по вопросам школьного языкового образования в контексте
формирования языковой личности, способной к активному жизнетворчеству.
Процес становлення та розвитку школи потребує розробки теоретико-методологічних
аспектів національної системи навчання та виховання, глибокого вивчення, аналізу, узагальнення
та творчого використання спадщини вітчизняних педагогів не тільки минулого, а й, у першу
чергу, сучасності, їх перспективного педагогічного досвіду. Виникла необхідність об’єктивно
проаналізувати, переосмислити та висвітлити позитивний досвід сучасної лінгводидактики щодо
питань шкільної мовної освіти в контексті формування мовної особистості, яка здатна до
активної життєтворчості.
The process of formation and development of school requires the development of theoretical and
methodological aspects of the national system of training and education, deep study, analysis, synthesis
and creative use of heritage and prospective teaching experience of national educators of the past and
present. This article reveals the positive experience of modern linguodidactics on school language
education in the context of the formation of linguistic identity, capable of active life creation.