Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Компетентностная парадигма образования и коммуникативная ориентированность обучения русскому языку в лингводидактическом наследии И. Ф. Гудзик

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мельникова, Л. В.
dc.date.accessioned 2017-11-02T09:43:45Z
dc.date.available 2017-11-02T09:43:45Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Мельникова, Л. В. Компетентностная парадигма образования и коммуникативная ориентированность обучения русскому языку в лингводидактическом наследии И. Ф. Гудзик / Л. В. Мельникова // Науковий часопис Національного педагогіческого університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. - С. 136-140. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16236
dc.description.abstract Процесс становления и развития школы требует разработки теоретико- методологических аспектов национальной системы обучения и воспитания, глубокого изучения, анализа, обобщения и творческого использования наследия отечественных педагогов не только прошлого, но и, в первую очередь, современности, их перспективного педагогического опыта. Назрела необходимость объективно проанализировать, переосмыслить и осветить позитивный опыт современной лингводидактики по вопросам школьного языкового образования в контексте формирования языковой личности, способной к активному жизнетворчеству. ua
dc.description.abstract Процес становлення та розвитку школи потребує розробки теоретико-методологічних аспектів національної системи навчання та виховання, глибокого вивчення, аналізу, узагальнення та творчого використання спадщини вітчизняних педагогів не тільки минулого, а й, у першу чергу, сучасності, їх перспективного педагогічного досвіду. Виникла необхідність об’єктивно проаналізувати, переосмислити та висвітлити позитивний досвід сучасної лінгводидактики щодо питань шкільної мовної освіти в контексті формування мовної особистості, яка здатна до активної життєтворчості. ua
dc.description.abstract The process of formation and development of school requires the development of theoretical and methodological aspects of the national system of training and education, deep study, analysis, synthesis and creative use of heritage and prospective teaching experience of national educators of the past and present. This article reveals the positive experience of modern linguodidactics on school language education in the context of the formation of linguistic identity, capable of active life creation. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетенция ua
dc.subject компетентностная парадигма ua
dc.subject коммуникативно-ориентированный ua
dc.subject лингводидактика ua
dc.subject социо-языковая ситуация ua
dc.subject условно-речевая деятельность ua
dc.subject компетенція ua
dc.subject компетентністна парадигма ua
dc.subject комунікативно-орієнтований ua
dc.subject лінгводидактика ua
dc.subject соціо-мовна ситуація ua
dc.subject умовно-мовленнєва діяльність ua
dc.subject competence ua
dc.subject competence paradigm ua
dc.subject communicative-oriented linguodidactics ua
dc.subject socio-linguistic situation ua
dc.subject conditionally speaking activities ua
dc.title Компетентностная парадигма образования и коммуникативная ориентированность обучения русскому языку в лингводидактическом наследии И. Ф. Гудзик ua
dc.title.alternative Компетентнісна парадигма освіти та комунікативна спрямованість навчання російської мови в лінгводидактичній спадщині І. Ф. Гудзик ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу