DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 29 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16236
Title: Компетентностная парадигма образования и коммуникативная ориентированность обучения русскому языку в лингводидактическом наследии И. Ф. Гудзик
Other Titles: Компетентнісна парадигма освіти та комунікативна спрямованість навчання російської мови в лінгводидактичній спадщині І. Ф. Гудзик
Authors: Мельникова, Л. В.
Keywords: компетенция
компетентностная парадигма
коммуникативно-ориентированный
лингводидактика
социо-языковая ситуация
условно-речевая деятельность
компетенція
компетентністна парадигма
комунікативно-орієнтований
лінгводидактика
соціо-мовна ситуація
умовно-мовленнєва діяльність
competence
competence paradigm
communicative-oriented linguodidactics
socio-linguistic situation
conditionally speaking activities
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Мельникова, Л. В. Компетентностная парадигма образования и коммуникативная ориентированность обучения русскому языку в лингводидактическом наследии И. Ф. Гудзик / Л. В. Мельникова // Науковий часопис Національного педагогіческого університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. - С. 136-140.
Abstract: Процесс становления и развития школы требует разработки теоретико- методологических аспектов национальной системы обучения и воспитания, глубокого изучения, анализа, обобщения и творческого использования наследия отечественных педагогов не только прошлого, но и, в первую очередь, современности, их перспективного педагогического опыта. Назрела необходимость объективно проанализировать, переосмыслить и осветить позитивный опыт современной лингводидактики по вопросам школьного языкового образования в контексте формирования языковой личности, способной к активному жизнетворчеству.
Процес становлення та розвитку школи потребує розробки теоретико-методологічних аспектів національної системи навчання та виховання, глибокого вивчення, аналізу, узагальнення та творчого використання спадщини вітчизняних педагогів не тільки минулого, а й, у першу чергу, сучасності, їх перспективного педагогічного досвіду. Виникла необхідність об’єктивно проаналізувати, переосмислити та висвітлити позитивний досвід сучасної лінгводидактики щодо питань шкільної мовної освіти в контексті формування мовної особистості, яка здатна до активної життєтворчості.
The process of formation and development of school requires the development of theoretical and methodological aspects of the national system of training and education, deep study, analysis, synthesis and creative use of heritage and prospective teaching experience of national educators of the past and present. This article reveals the positive experience of modern linguodidactics on school language education in the context of the formation of linguistic identity, capable of active life creation.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16236
Appears in Collections:Випуск 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Melnikova.pdf2.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.