Основной новацией в преподавании русского языка как иностранного, позволившей
скорректировать и конкретизировать систему обучения языку иностранных граждан, является
иерархия уровней владения и основанная на ней система сертификационного тестирования.
Разработка данной системы позволила значительно повысить мотивацию обучаемых и
обеспечить точность оценивания результатов изучения русского языка.
Основною новацією у викладанні російської мови як іноземної, яка дозволила скорегувати й
конкретизувати систему навчання мові іноземних громадян, є ієрархія рівнів володіння та
система сертифікаційного тестування, що базується на цьому. Розробка даної системи
дозволила значно підвищити мотивацію студентів і забезпечити точність оцінювання
результатів вивчення російської мови.
Main novelty in Russian as foreign language teaching is a hierarchy of the levels of proficiency
and certification testing system based on it. It allows to correct and concretize the foreign language
teaching system. This system considerably enhanced the students motivation and provided accuracy of the
language study results evaluation.