DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 29 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16088
Title: Средства обучения РКИ : традиции и новации
Other Titles: Засоби навчання російській мові як іноземній : традиції та новації
Authors: Андрюшина, Н. П.
Keywords: русский язык как иностранный
система тестирования
уровень владения языком
лексический минимум
російська мова як іноземна
система тестування
рівень володіння мовою
лексичний мінімум
Russian language as foreign language
test system
proficiency in language level
lexical minimum
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Андрюшина Н. П. Средства обучения РКИ : традиции и новации / Н. П. Андрюшина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. – С. 11-14.
Abstract: Основной новацией в преподавании русского языка как иностранного, позволившей скорректировать и конкретизировать систему обучения языку иностранных граждан, является иерархия уровней владения и основанная на ней система сертификационного тестирования. Разработка данной системы позволила значительно повысить мотивацию обучаемых и обеспечить точность оценивания результатов изучения русского языка.
Основною новацією у викладанні російської мови як іноземної, яка дозволила скорегувати й конкретизувати систему навчання мові іноземних громадян, є ієрархія рівнів володіння та система сертифікаційного тестування, що базується на цьому. Розробка даної системи дозволила значно підвищити мотивацію студентів і забезпечити точність оцінювання результатів вивчення російської мови.
Main novelty in Russian as foreign language teaching is a hierarchy of the levels of proficiency and certification testing system based on it. It allows to correct and concretize the foreign language teaching system. This system considerably enhanced the students motivation and provided accuracy of the language study results evaluation.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16088
Appears in Collections:Випуск 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Andryushina.pdf2.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.