У статті обґрунтовано, що психологічний супровід правоохоронної діяльності передбачає
реалізацію двох взаємопов'язаних етапів: психодіагностичного та корекційного. При цьому
сутність корекційного етапу полягає в: 1) формуванні професійно важливих якостей
співробітників, зокрема, їх емоційно-вольової сфери; 2) формуванні вмінь і навичок
безконфліктного оцінювання життєвих ситуацій, 3) формуванні стресостійкості та корекції
негативних психічних станів; 4) навчанні технікам і методам саморегуляції. Його метою слід
вважати зниження інтенсивності індивідуальних стресових реакцій та їх впливу на
психосоматичний статус особистості правоохоронця.
В статье обосновано, что психологическое сопровождение правоохранительной
деятельности предусматривает реализацию двух взаимосвязанных этапов:
психодиагностического и коррекционного. При этом сущность коррекционного этапа состоит
в: 1) формировании профессионально важных качеств сотрудников, в частности, их
эмоционально-волевой сферы; 2) формировании умений и навыков бесконфликтного оценивания
жизненных ситуаций, 3) формировании стрессоустойчивости и коррекции негативных
психических состояний; 4) обучении техникам и методам саморегуляции. Его целью cледует
считать снижение интенсивности индивидуальных стрессовых реакций и их влияния на
психосоматический статус личности правоохранителя.
In the article the author explains that the psychological support of law enforcement includes the
implementation of two interrelated stages: diagnostic and correctional. The essence of the correction
phase is to: 1) the formation of professionally important qualities of employees, in particular, their
emotional-volitional sphere; 2) the formation of skills of conflict-free evaluation situations; 3) the formation
of stress resistance and correction of negative mental states; 4) the teaching techniques and methods of
self-regulation. Its purpose is to reduce the intensity of individual stress reactions and their influence on
the psychosomatic status of the individual police officers.