Автор на підставі аналізу принципів реформування сфери освіти в Україні вказує на негативні
наслідки некритичного прийняття «Болонської системи» навчання. Розкриваються культурно-історичні основи філософії європейської освіти й науки
та значення поняття «європейськість», з якими
реально здійснюваний процес реформування вищої
освіти в Україні входить у суперечність.
Автор на основе анализа принципов реформирования сферы
образования в Украине указывает на негативные последствия некритического принятия «Болонской системы» обучения. Раскрываются
культурно-исторические основания философии европейского образования и науки, значение понятия «европейскость», с которыми реально
осуществляемый процесс реформирования высшего образования в
Украине входит в противоречие.
Having analyzed the principles of reforming the education system in
Ukraine, the author has pointed out at negative consequences of noncritical
acceptance of Bologna convention. In fact, the process of reforming the education system in Ukraine comes into conflict with the cultural and historical
grounds of philosophy of European education and science and the notion
«Europeanness».