Publication:
Європейський вектор вітчизняної освіти: проблеми та перспективи

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Суходуб, Тетяна

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

Автор на підставі аналізу принципів реформування сфери освіти в Україні вказує на негативні наслідки некритичного прийняття «Болонської системи» навчання. Розкриваються культурно-історичні основи філософії європейської освіти й науки та значення поняття «європейськість», з якими реально здійснюваний процес реформування вищої освіти в Україні входить у суперечність.
Автор на основе анализа принципов реформирования сферы образования в Украине указывает на негативные последствия некритического принятия «Болонской системы» обучения. Раскрываются культурно-исторические основания философии европейского образования и науки, значение понятия «европейскость», с которыми реально осуществляемый процесс реформирования высшего образования в Украине входит в противоречие.
Having analyzed the principles of reforming the education system in Ukraine, the author has pointed out at negative consequences of noncritical acceptance of Bologna convention. In fact, the process of reforming the education system in Ukraine comes into conflict with the cultural and historical grounds of philosophy of European education and science and the notion «Europeanness».

Description

Keywords

реформування, «Болонськa системa», філософіїя, реформированиe, «Болонска система», философия, reforming, Bologna convention, philosophy

Citation

Тетяна Суходуб Європейський вектор вітчизняної освіти: проблеми та перспективи / Суходуб Тетяна // Філософія освіти. Philosophy of Education: науковий журнал. – 2006. № 3(5) // Ін-т вищої освіти НАПН України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова, 2006. – С. 7-21

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By