DSpace at library NPU Dragomanova » Філософія освіти » 2006 рік » № 3 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13028
Title: Європейський вектор вітчизняної освіти: проблеми та перспективи
Authors: Суходуб, Тетяна
Keywords: реформування
«Болонськa системa»
філософіїя
реформированиe
«Болонска система»
философия
reforming
Bologna convention
philosophy
Issue Date: 2006
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Тетяна Суходуб Європейський вектор вітчизняної освіти: проблеми та перспективи / Суходуб Тетяна // Філософія освіти. Philosophy of Education: науковий журнал. – 2006. № 3(5) // Ін-т вищої освіти НАПН України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова, 2006. – С. 7-21
Abstract: Автор на підставі аналізу принципів реформування сфери освіти в Україні вказує на негативні наслідки некритичного прийняття «Болонської системи» навчання. Розкриваються культурно-історичні основи філософії європейської освіти й науки та значення поняття «європейськість», з якими реально здійснюваний процес реформування вищої освіти в Україні входить у суперечність.
Автор на основе анализа принципов реформирования сферы образования в Украине указывает на негативные последствия некритического принятия «Болонской системы» обучения. Раскрываются культурно-исторические основания философии европейского образования и науки, значение понятия «европейскость», с которыми реально осуществляемый процесс реформирования высшего образования в Украине входит в противоречие.
Having analyzed the principles of reforming the education system in Ukraine, the author has pointed out at negative consequences of noncritical acceptance of Bologna convention. In fact, the process of reforming the education system in Ukraine comes into conflict with the cultural and historical grounds of philosophy of European education and science and the notion «Europeanness».
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13028
Appears in Collections:№ 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suhodub.pdf134.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.