На сучасному етапі розвитку інформаційного суспільства технології стали невід‘ємною часиною нашого життя. Сучасний учитель сьогодні має бути не лише висококваліфікованим та всебічно розвиненим фахівцем, а й технічно освіченою людиною, вміти правильно і раціонально використовувати інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) під час підготовки до уроків та у своїй педагогічній практиці. Саме він має навчити учнів, як працювати з великим об‘ємом відомостей, аналізувати, систематизувати їх, отримувати нові знання та застосовувати їх у практичній діяльності.
На современном этапе развития информационного общества технологии стали неотъемлемой частью нашей жизни. Современный учитель сегодня должен быть не только высококвалифицированным и всесторонне развитым специалистом, но и технически образованным человеком, уметь правильно и рационально использовать информационно-коммуникационные технологии (ИКТ) при подготовке к урокам и в своей педагогической практике. Именно он должен научить учеников, как работать с большим объемом информации, анализировать, систематизировать их, получать новые знания и применять их в практической деятельности.
At the present stage of development of information society technology has become an integral chasynoyu our lives. The current teacher today should be not only highly skilled and well-developed, but technically educated man, able to correctly and efficiently use information and communication technologies (ICT) in preparation for the lessons and in their teaching practice. He should teach students how to handle the large volume of data to analyze, organize them, receive new knowledge and apply them in practice.