Інформатичні компетентності як результат професійної освіти об‘єднує когнітивний, особистісний, технологічний, комунікативний і рефлексивний компоненти, створює умови для навчально-дослідної діяльності студентів. Формування інформатичних компетентностей здійснюється у відповідності з принципами професійної направленості освіти, розвитку творчої активності, створення передумов для активної життєвої позиції, для розвитку інтелектуальної творчості і самостійності у дослідженні наукових математичних проблем.
Информатические компетентности как результат профессионального образования объединяет когнитивный, личностный, технологический, коммуникативный и рефлексивный компоненты, создает условия для учебно-исследовательской деятельности студентов. Формирования информатических компетентностей осуществляется в соответствии с принципами профессиональной направленности образования, развития творческой активности, создание предпосылок для активной жизненной позиции, для развития интеллектуального творчества и самостоятельности в исследовании научных математических проблем.
Informatychni competence as a result of professional education combines cognitive, personal, technological, communicative and reflective components, creates conditions for teaching and research activities of students. Formation informatychnyh competence is in accordance with the principles of professional orientation education, development of creative activity, creation of conditions for active life position, for the development of creativity and intellectual independence in the scientific study of mathematical problems.